Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

Ελ Μακφέρσον: Είμαι πολύ παθιασμένη γυναίκα

Τη δεκαετία του 1990, όταν το μόντελινγκ ήταν χώρος για λίγες και εκλεκτές, εκείνη μεσουρανούσε. Το σώμα της δεν απαθανατίστηκε απλώς από τους περισσότερους φωτογράφους μόδας της εποχής, έμεινε και στην ιστορία. Πλέον, όταν κάποιος κάνει λόγο για « Το σώμα», οι συνομιλητές του ξέρουν πως μιλάει για την...
Ελ Μακφέρσον.
«Ήταν ευλογία για μένα το παρωνύμιο «Το σώμα». Με βοήθησε πολύ στην καριέρα μου. Μάλιστα, ονόμασα έτσι και μία συλλογή εσωρούχων που σχεδίασα», λέει η 47χρονη καλλονή, που φωτογραφίζεται στο σπίτι της στο Λονδίνο- για λογαριασμό του περιοδικού – στο οποίο θέλει να περναειτις περισσότερες ώρες της ημέρας μαζί με τα παιδιά της, το 12χρονο Φλιν και τον 7χρονο Ορέλιους.
«Προτεραιότητά μου είναι τα παιδιά μου. Είμαι το πρώτο πρόσωπο που βλέπουν όταν ξυπνούν και το τελευταίο πριν πάνε για ύπνο», λέει η Ελ, που παραδέχεται ότι άσχετα με το επιβαρημένο της πρόγραμμα, βρίσκει χρόνο για να αφιερώνει στα παιδιά της.


Όσο για το ενδεχόμενο να ξαναπαντρευτεί, έπειτα από το διαζύγιο με τον επί σειρά ετών σύντροφό της, το πρώην σούπερ μοντέλο υποστηρίζει «Το μόνο που μπορώ να πω είναι πως είμαι πολύ παθιασμένη γυναίκα».


ΠΗΓΗ: HELLO!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...