Τρίτη 31 Αυγούστου 2010

Μπάγεβιτς:«Ίσες οι πιθανότητες πρόκρισης»

Σε συνέντευξη που παραχώρησε ο Ντούσαν Μπάγεβιτς στην κροατική εφημερίδα «Slobodnadalmacija» μίλησε για τις επικείμενες αναμετρήσεις της ΑΕΚ με την Χάιντουκ και τις δυσκολίες που θα συναντήσει η «Ένωση» στους ομίλους του Europa League.
Για τον έβδομο όμιλο ο προπονητής του «δικεφάλου» τόνισε πως υπάρχουν αρκετές δυσκολίες αφού: «Ο όμιλος είναι εξαιρετικά ισορροπημένος και νομίζω πως και οι τέσσερις ομάδες έχουν πιθανότητες να περάσουν στην επόμενη φάση του Europa League»
Το ταξίδι στην Κροατία και η αναμέτρηση με την Χάιντουκ στο Σπλιτ ξυπνούν όμορφες μνήμες στον 61χρονο τεχνικό που έδειξε πως γνωρίζει καλά τις συνθήκες που θα συναντήσει η ΑΕΚ αλλά όχι και την κροατική ομάδα: «Είναι γεγονός πως έχουμε ξεκινήσει να συλλέγουμε λεπτομέρειες για το παιχνίδι της Χάιντουκ και αυτήν τη στιγμή δεν θέλω να πω περισσότερα. Ξέρω ότι η Χάιντουκ διαθέτει εξαιρετική ομάδα και γνωρίζω καλά το κοινό του Σπλιτ από τότε που ήμουν και εγώ ποδοσφαιριστής στη Βέλεζ. Η ατμόσφαιρα θα είναι πολύ ''καυτή'', αλλά θα έχω παράλληλα την ευκαιρία να δω και αρκετούς φίλους μου στην πόλη, την οποία έχω να επισκεφθώ εδώ και οκτώ χρόνια».

Στόχος των «κιτρινόμαυρων» για την φετινή σεζόν είναι να κάνουν μια καλύτερη πορεία στην Ευρώπη από την περυσινή όταν και αποκλείστηκαν στην φάση των ομίλων. Αυτό που προέχει όμως για την ΑΕΚ είναι η επιστροφή στους εγχώριους τίτλους και αυτό το γνωρίζει πολύ καλά ο Σέρβος: «Ο στόχος στην Ευρώπη είναι πάντα για την ΑΕΚ ο ίδιος. Να προχωρήσει στην Ευρώπη είναι δύσκολο, αλλά θα δούμε τι θα γίνει».
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...