Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Opel διέψευσε σήμερα τις επικρίσεις περί παραπλανητικής διαφήμισης, η οποία αφορά την "εγγύηση εφ’ όρου ζωής" που προσφέρεται στα νέα μοντέλα της και τονίζει πως δεν έχει σκοπό να μεταβάλει την διαφημιστική της εκστρατεία, παρά τις απειλές για αγωγές.
"Δεν πρόκειται να μεταβάλουμε το κύριο σκεπτικό της και δεσμευόμαστε για την υπόσχεσή μας", τόνισε ο διευθυντής πωλήσεων της Opel Αλέν Βισέρ σε τηλεφωνική επικοινωνία του με το Γαλλικό Πρακτορείο σήμερα.
"Η διαφήμιση... δεν μεταδίδει κάποιο εσφαλμένο μήνυμα", πρόσθεσε, τονίζοντας πως οι προϋποθέσεις της προσφοράς αναφέρονται "πολύ καθαρά" από την αρχή της διαφημιστικής εκστρατείας, της οποίας αρνήθηκε να αποκαλύψει το κόστος.
Η διαφήμιση της "εγγύησης εφ’ όρου ζωής" της Opel/Vauxhall, που ξεκίνησε τον τρέχοντα μήνα από τη Γερμανία και τη Βρετανία, βρίθει προϋποθέσεων και εξαιρέσεων για παράδειγμα ισχύει μόνον μέχρι τα 160.000 χλμ.
Επιπλέον δεν αφορά όλα τα τμήματα του οχήματος, και η συνολική αποζημίωση για την αντικατάστασή τους είναι εξασφαλισμένη μόνον έως τα 50.000 χλμ.
Η προσφορά της αυτοκινητοβιομηχανίας χαρακτηρίσθηκε παραπλανητική από την κυριότερη επαγγελματική ένωση ελέγχου των εταιρικών διαφημίσεων στη Γερμανία. Στη συγκεκριμένη διαφήμιση γίνεται χρήση του μαθηματικού συμβόλου του απείρου. Η ένωση καλεί την Opel να μεταβάλει τη διαφήμισή της ειδεμή απειλεί ότι θα της ασκήσει αγωγή.