Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

«Πώς έχασα 25 κιλά»

Η Έλντα Πανοπούλου πάντα αυτοσαρκαζόταν για τα περιττά της κιλά. Όταν όμως είδε πως ήταν πια εμπόδιο για τη ζωή της, τότε αποφάσισε να τα χάσει. Γι' αυτήν την αλλαγή μίλησε στη «Real Life».

Η γνωστή ηθοποιός μάς εξηγεί πώς κατάφερε και έχασε 25 κιλά:
«Αποφάσισα το βράδυ που τρώω να μην πηγαίνω αμέσως να κοιμηθώ αλλά να περπατάω. Άρχισα να περπατάω για μιάμιση ώρα».

Χρειάστηκε επίσης να πάρει συμβουλές και από ένα διατροφολόγο: «Μου έδινε συμβουλές τι να προσέξω, να μην αναμιγνύω τις τροφές. Δεν περιόρισα τίποτα στη διατροφή μου. Μόνο την ποσότητα του φαγητού μου. Και αυτό που με διατηρεί πλέον είναι η κίνηση. Άλλαξε η νοοτροπία μου σε σχέση με το βάρος μου».

Τέλος, τώρα πια δέχεται και περισσότερα κομπλιμέντα: «Οι μεγαλύτεροι μου λένε να μη χάσω άλλα και αυτό είναι το μεγαλύτερο κομπλιμέντο που έχω ακούσει».
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...