Περιόρισε τις φιλοδοξίες του να ανοίξει καταστήματα φέτος ο σουηδικός όμιλος ειδών ένδυσης Hennes & Mauritz (H&M) εξαιτίας δυσκολιών στην αγορά ακινήτων στη νότια Ευρώπη, στο περιθώριο των μετρίων αποτελεσμάτων του πρώτου τριμήνου.
Ο τρίτος κατά σειρά όμιλος παγκοσμίως στον τομέα ένδυσης,
μετά τον αμερικανικό Gap και τον ισπανικό Inditex (Zara) αναφέρει στην τρίμηνη οικονομική του έκθεση (Ιουνίου-Αυγούστου) ότι μείωσε το στόχο του για νέα καταστήματα για φέτος από 240 σε 220.Ο τρίτος κατά σειρά όμιλος παγκοσμίως στον τομέα ένδυσης,
Η προσφορά για τοποθεσία των καταστημάτων στα τέλη του 2010 μειώθηκε ελαφρά, γιατί η ολοκλήρωση των εμπορικών κέντρων σταμάτησε εξαιτίας της οικονομικής ύφεσης. Αυτό αφορά κυρίως στα εμπορικά κέντρα της νότιας Ευρώπης.
Για το τέταρτο τρίμηνο (Σεπτέμβριος-Νοέμβριος), ο όμιλος που έκτισε την επιτυχία του στην χαμηλή τιμή ένδυσης, υπολογίζει να ανοίξει 140 καταστήματα και να κλείσει δέκα.
Παρότι το καθαρό κέρδος στο τρίτο τρίμηνο αυξήθηκε κατά 23% σε ένα έτος και ο κύκλος εργασιών ενισχύθηκε, η κερδοφορία του σουηδικού ομίλου μειώθηκε.