Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

Ανησυχητικές διαστάσεις έχει πάρει η απάτη με τα γραπτά μηνύματα

Θύματα μιας καλοστημένης κομπίνας έχουν πέσει χιλιάδες χρήστες κινητών τηλεφώνων, οι οποίοι λαμβάνουν φουσκωμένους λογαριασμούς.
Ειδικότερα, τηλεπικοινωνιακές εταιρείες φαντάσματα στέλνουν SMS στα ανυποψίαστα θύματα που κάνουν το λάθος και απαντάνε με αποτέλεσμα την υπέρμετρη χρέωση.
Έτσι, το κινητό τους κατακλύζεται καθημερινά από
δεκάδες μηνύματα που ο χρήστης είτε τα ανοίξει είτε όχι, χρεώνεται με αποτέλεσμα η μηνιαίος λογαριασμός του κινητού του να είναι ιδιαίτερα αλμυρός.
Μάλιστα, το φαινόμενο αυτό παρουσιάζει έξαρση καθώς τους τελευταίους έξι μήνες έχουν καταγραφεί εκατοντάδες επώνυμες καταγγελίες πολιτών, τόσο σε εταιρίες κινητής τηλεφωνίας, όσο και στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, ΕΕΤΤ και το Συνήγορο του Πολίτη.
Το θέμα έχει πάρει ανησυχητικές διαστάσεις και έχει απασχολήσει τη δικαιοσύνη, αλλά και τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της αστυνομίας, που ερευνά την υπόθεση, ύστερα από εντολή της εισαγγελίας πρωτοδικών Αθηνών.
Σημειώνεται ότι το εν λόγω ζήτημα δεν είναι κάτι καινούργιο αλλά είχε απασχολήσει και παλαιότερα την ΕΕΤΤ, σύμφωνα με τον κανονισμό δεοντολογίας της οποίας, οι τηλεπικοινωνιακές εταιρίες είναι υποχρεωμένες όχι μόνον να αναρτούν στις προωθητικές τους ιστοσελίδες τους όρους χρέωσης της υπηρεσίας, αλλά και το τηλέφωνο εξυπηρέτησης των καταναλωτών και την επωνυμία της εταιρείας.
Οι πληροφορίες αυτές θα έπρεπε να είναι ευδιάκριτες και άμεσα προσβάσιμες από τον καταναλωτή χωρίς να χρειάζεται ο ίδιος να τις αναζητήσει. Όμως οι εξαπατηθέντες παρά το μαραθώνιο στον οποίο επιδόθηκαν, δεν κατάφεραν να έρθουν σε επαφή με κάποιον από τους υπεύθυνους των εταιριών.
Από την πλευρά τους οι μεγάλες εταιρίας κινητής τηλεφωνίας σημειώνουν ότι δεν έχουν καμία απολύτως σχέση και ότι απλώς οι ίδιες αποτελούν το μέσο για να έλθει ο συνδρομητής σε επαφή με τις εταιρίες "φαντάσματα" και να δεχθεί τα συγκεκριμένα μηνύματα.


news247
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...