Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2010

Ο χωρισμός μου σόκαρε την Αμερική

Η Susan Sarandon πιστεύει ότι ο χωρισμός της με τον Tim Robbins αναστάτωσε την Αμερική.

Η 63χρονη ηθοποιός αισθάνεται υπεύθυνη για την απογοήτευση που ένιωσε ο κόσμος στην Αμερική, όταν το 2009 έγινε γνωστό ότι μετά από 23 χρόνια
γάμου με τον Tim αποφάσισαν να χωρίσουν.

Παρ' όλα αυτά, προσπαθεί να μη σκέφτεται την επιρροή που είχε το διαζύγιό της στον κόσμο.

Η Sarandon, η οποία γεννήθηκε στη Νέα Υόρκη, είπε: «Ο κόσμος θρηνούσε. Αρκετοί άνθρωποι με σταματούσαν στον δρόμο να μου μιλήσουν και ήταν περισσότερο στενοχωρημένοι από όσο ήμουν εγώ» και συνέχισε λέγοντας:

«Ναι, ένιωσα υπεύθυνη, γιατί ο κόσμος είχε μια συγκεκριμένη ιδέα για εμένα και για το πώς ήμασταν ως ζευγάρι με τον Tim. Τελικά, όμως, δεν γινόταν αλλιώς».
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...