Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

Έλενα Παπαβασιλείου «Με την Ρούλα Κορομηλά υπάρχει δέσιμο»

Από τις 13 Σεπτεμβρίου, η Έλενα Παπαβασιλείου θα μας κρατάει κάθε πρωί παρέα μέσα από την εκπομπή «Πάνω στην Ώρα» μαζί με τον Σπύρο Λάμπρου. Γι' αυτή της την επιστροφή μίλησε στο «Πρώτο Θέμα», αλλά και για τη μέχρι τώρα πορεία της στην τηλεόραση.

Παρά την οικονομική κρίση, η εκπομπή πήρε το πράσινο φώς και γι' αυτή τη σεζόν: «Για το γεγονός αυτό αισθάνομαι δικαιωμένη.
Πέρσι δεν πήγα διακοπές και φέτος είχα το προνόμιο να φύγω ήρεμη — κι αυτό σε μία δύσκολη εποχή. Κάθε σεζόν όμως είναι μία νέα εξεταστική».

Πριν από δύο χρόνια η όμορφη παρουσιάστρια βρισκόταν και στην εκπομπή «Μες στην Καλή Χαρά» από την οποία αποχώρησε: «Στο Μες στην Καλή Χαρά συμμετείχα, όσο μου το επέτρεπε η θέση μου. Το "Πάνω στην Ώρα" είναι το τηλεοπτικό μου σπίτι, είναι η εκπομπή μου». Ενώ για τη σχέση της με τη Ρούλα Κορομηλά λέει: «Υπάρχει δέσιμο με τη Ρούλα. Εγώ τρέφω μεγάλο σεβασμό, εκτίμηση και αγάπη για εκείνη. Τι βρίσκει σε έμενα θα πρέπει να ρωτήσετε την ίδια».

Η τηλεοπτική της σταδιοδρομία είχε ξεκινήσει από την εκπομπή διακόσμησης με τον Νότη Χριστοδούλου. Παρ’ όλα αυτά, αποφάσισε να πάει στο «TV Stars Παρουσιάστε» ύστερα από πολλή σκέψη, όπως λέει η ίδια: «Ήταν μία απόφαση που δεν πήρα εύκολα. Ξάφνιασα πολύ τους κοντινούς μου ανθρώπους. Ο χώρος τής τηλεόρασης είναι πολύ δύσκολος να μπεις, να μείνεις, ενώ είναι ακόμα πιο δύσκολο να κάνεις το επόμενο βήμα. Πίστευα ότι ο διαγωνισμός ίσως μου έδινε αυτή την ευκαιρία και τελικά μου βγήκε σε καλό».
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...