Σε αδιέξοδο οδηγήθηκε και η νέα συνάντηση που είχαν την Τρίτη το μεσημέρι η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και αντιπροσωπεία των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων Δημόσιας Χρήσης, με αντικείμενο το επίμαχο νομοσχέδιο, το οποίο...
ήδη έχει εισαχθεί προς συζήτηση στην αρμόδια επιτροπή της βουλής.
Οι επαγγελματίες του κλάδου ζητούν να είναι πενταετές το διάστημα της μεταβατικής περιόδου ή στην περίπτωση που διατηρηθεί η τριετία να παραμείνει στο τέλος της το 35% της αξίας των αδειών τους.
Για ζητήματα ασφαλιστικά, φορολογικά αλλά και στην ένταξή τους στον αναπτυξιακό νόμο ο υπουργός τους είπε ότι θα ικανοποιηθούν ωστόσο οι επαγγελματίες του κλάδου εμμένουν στις θέσεις τους ζητώντας σαφείς δεσμεύσεις από την κυβέρνηση.
Μετά τη συνάντηση, δεν έγιναν δηλώσεις από την πλευρά του υπουργού, ενώ οι συνδικαλιστές δήλωσαν αποφασισμένοι να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις και κάλεσαν την κυβέρνηση έστω και την ύστατη αυτή στιγμή να δώσει λύση στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.
Την Τετάρτη θα κληθούν από τον πρόεδρο της Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής οι εκπρόσωποι των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων προκειμένου να καταθέσουν τις απόψεις επί του σχεδίου νόμου για την απελευθέρωση των οδικών εμπορευματικών μεταφορών.
"Είναι πολιτική επιλογή της κυβέρνησης να ανοίξει το επάγγελμα" επανέλαβε το πρωί στον ΣΚΑΪ ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Χάρης Τσιόκας.
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του Πανελληνίου Συνδικάτου Χερσαίων Οδικών Μεταφορών Γιώργος Τζωρτζάτος δήλωσε στο ΣΚΑΪ ότι η μεταρρύθμιση έπρεπε να έχει μεταβατική περίοδο 10 ετών όπως σε άλλες χώρες της ΕΕ.
«Ζητάμε από το κράτος την εγγύηση των περιουσιακών μας στοιχείων με το νομοσχέδιο που προωθεί η κυβέρνηση χάνουμε τα πάντα» δήλωσε στο ΣΚΑΪ ο κ. Τζωρτζάτος. Υποστήριξε επίσης ότι σε αυτή την κινητοποίηση οι ιδιοκτήτες έχουν φροντίσει να μην ταλαιπωρούνται οι πολίτες.
Στο μεταξύ, σε παύση εργασίας προχώρησαν την Τρίτη οι ιδιοκτήτες φορτηγών δημόσιας χρήσης στα Χανιά. Η απόφαση πάρθηκε το μεσημέρι κατά τη γενική συνέλευση του κλάδου, ενώ το βράδυ αποφασίστηκε μέλη του ΔΣ να βρεθούν στο λιμάνι της Σούδας, μη επιτρέποντας στα φορτηγά δημόσιας χρήσεως να μπουν στο πλοίο της γραμμής.
Δύο επιπλέον μπλόκα αυτοκινητιστών υπάρχουν στην Πελοπόννησο, το ένα στα διόδια της Κορίνθου με 20 περίπου φορτηγά που έχουν σταθμεύσει στην άκρη του δρόμο και το άλλο μπλόκο βρίσκεται στην είσοδο της Σπάρτης μετά την γέφυρα του Ευρώτα με 12 φορτηγά.
Οι αυτοκινητιστές δεν εμποδίζουν την κυκλοφορία που διεξάγεται κανονικά.
skai.gr