Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2010

Η Έλενα Παπαρίζου στο dete

Ήταν Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου του 2008. Η Έλενα Παπαρίζου ξεσηκώνει τους Πατρινούς ανοίγοντας «την πόρτα για τον ουρανό» αποθεώθηκε από 9.000 θεατές στο στάδιο της Παναχαϊκής. Σήμερα, Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου, μετά την απόλυτα επιτυχημένη καλοκαιρινή της περιοδεία, επιστρέφει δυναμικά...
αυτή τη φορά στο Παμπελοποννησιακό Στάδιο, στις 8.30 το βράδυ. Μαζί της επί σκηνής θα βρίσκονται οι «Onirama». Η συναυλία θα μαγνητοσκοπηθεί και θα προβληθεί από τον «Alpha» και το «MTV»!
Το πρόγραμμα είναι δουλεμένο μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια για να προσφέρει στιγμές χαράς και διασκέδασης. Η Έλενα Παπαρίζου θα παρουσιάσει ένα εκρηκτικό σόου με τραγούδια απ όλη την καριέρα της, από μοναδικές μπαλάντες μέχρι τις απογειωτικές dance επιτυχίες της. Ενώ για πρώτη φορά θα απολαύσουμε ζωντανά πολλά τραγούδια από το νέο cd της «Γύρω απ' το όνειρο».
Στη σκηνή θα βρίσκεται και μια ομάδα από εξαιρετικούς μουσικούς με μαέστρο τον Θανάση Χόνδρο ενώ την σκηνοθετική επιμέλεια έχει ο Απόλλωνας Παπαθεοχάρης.
Έλενα Παπαρίζου: «Όλοι γεννηθήκαμε αστέρια. Απλώς κάποια λάμπουν περισσότερο!»
Πώς νιώθετε που... επιστρέφετε στην Πάτρα;
Είμαι πολύ χαρούμενη. Είναι κάτι απίστευτο αυτό που έζησα τότε με το Πατρινό κοινό. Ανυπομονώ να το ξαναζήσω. Γι' αυτό το λόγο ήθελα να κάνω την περιοδεία, για να είμαι κοντά στον κόσμο και να περάσουμε καλά. Και οι Πατρινοί ξέρουν πολύ καλά πώς να το κάνουν αυτό.
Ποια τα συναισθήματά σας από την ανταπόκριση του κοινού;
Είναι απίστευτο το πόσο πολύ αγάπη μπορεί να νιώσει κάποιος καλλιτέχνης. Ειλικρινά, το βλέπω από τους θαυμαστές μου όπου και να πάω, όταν βρίσκομαι στον τόπο τους... Είναι πολύ σπουδαίο, είναι πολύ δύσκολο να βρω λόγια για να το περιγράψω. Μου προξενεί ένα γλυκό και δημιουργικό άγχος, πρέπει να αποδίδω καλύτερα. Είναι συναισθήματα που κρατώ και με γεμίζουν. Δεν είναι πολύ ευχάριστο, όμως, όταν τελειώνει κάτι τόσο ωραίο. Δέθηκα πολύ με τους«Onirama», αλλά και με την ομάδα που συνεργαζόμαστε αυτό το καλοκαίρι. Από την άλλη, πάντα, ευχόμαστε να ξεκινήσει κάτι άλλο, και αυτό είναι η νέα μου συνεργασία με τον Αντώνη Ρέμο.
Τι σημαίνει για σας ο χαρακτηρισμός «ποπ σταρ»;
Όλοι γεννηθήκαμε αστέρια. Απλώς κάποια λάμπουν περισσότερο. Υπάρχουν σπουδαίοι άνθρωποι που διακρίνονται ως γιατροί-αστέρια που λάμπουν πολύ, ή άνθρωποι που μόνο γιατί είναι καλοί, μπορεί να είναι τα πιο λαμπρά αστέρια στον ουρανό. Μ' αρέσει που με αποκαλούν «ποπ σταρ», είμαι περήφανη γι' αυτό το χαρακτηρισμό γιατί αναφέρεται σε ένα στιλ μουσικής με μεγάλη γκάμα. Μπορώ να κάνω τα πάντα, είτε ερμηνεύοντας μπαλάντες, ροκ, τραγούδια για κλαμπ... Το πιο ωραίο είναι ότι μου δίνεται η ευκαιρία να πειραματίζομαι συνεχώς!
Ποιο από τα δικά σας όνειρα δεν έχετε πραγματοποιήσει;
Είναι αλήθεια ότι αν δεν υπάρχει το όνειρο, δεν υπάρχει τίποτα στον κόσμο! Άλλωστε, όπως φανερώνει και ο τίτλος της νέας μου δουλειάς, είτε ξαναζούμε αυτό το όνειρο πηγαίνοντας πίσω, στις αναμνήσεις μας είτε είμαστε γύρω απ' αυτό για να το φτάσουμε. Τα περισσότερα απ' όσα έχω θελήσει, έχουν πραγματοποιηθεί με το δικό μου τρόπο. Τα όνειρα που δεν έχουν πραγματοποιηθεί, δεν θα σας τα πω, γιατί θα τα πραγματοποιήσω! Είναι σημαντικό να προσπαθούμε να φτάνουμε σε νέους προορισμούς, να κάνουμε καινούρια πράγματα στη ζωή μας, να ανταμώνουμε νέους ανθρώπους, να δίνουμε πολλά σ' αυτούς, όπως έχουμε ανάγκη να παίρνουμε...
Ποια η σχέση σας με το Διαδίκτυο;
Μπορεί να κάνει πολύ καλό αλλά και πολύ κακό. Μπορώ να παραγγείλω τα καινούρια άλμπουμ, γιατί έρχονται πιο νωρίς. Αλλά όταν μιλάμε για το Διαδίκτυο, δεν μιλάμε μόνο για μουσική, αλλά για όλα τα σάιτ κοινωνικής δικτύωσης. Και πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί. Στο facebook κρατώ επικοινωνία μόνο με την οικογένειά μου και καλούς παλιούς φίλους. Δεν έχω παραπάνω από 120 φίλους. Βλέπω καμιά φορά το πόσο μπορεί να γίνει και επικίνδυνο για μικρά παιδιά. Ήδη όταν ήμουν σχολείο στη Σουηδία κάναμε σχετικές εργασίες. Θυμάμαι ένα κορίτσι που ήθελε να κάνει internet dating με ένα αγόρι από την άλλη περιοχή του Γκέτεμποργκ. Ξαφνικά διαπίστωσε ότι δεν ήταν ένα δεκαπεντάχρονο αγόρι, αλλά συνομιλούσε με έναν σαραντάχρονο άντρα. Υπάρχει μεγάλο ρίσκο, θέλει μέτρο το κομπιούτερ.


Dete.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...