Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

Πυρ-Καγιά στο Next Top Model

Από το σπίτι του reality μοντέλων στο νοσοκομείο με ισχυρό σοκ βρέθηκε η Shelby Hooyenga, η οποία έλαβε μέρος στο «Next Top Model 2» και αποχώρησε λίγο πριν φτάσει στην... πηγή.

«Πέρασα όλες τις δοκιμασίες και έφτασα μέχρι το σπίτι. Πριν από λίγες ημέρες, την ημέρα που όλα τα κορίτσια θα μπαίναμε στο σπίτι,
μου είπαν να φύγω» αποκαλύπτει η Shelby στην εφημερίδα «Espresso».

Ήταν την ημέρα που πραγματοποιήθηκε το πρώτο γύρισμα και, παρόλο που όλοι της έλεγαν πως είναι το φαβορί, τελικά της είπαν –όπως υποστηρίζει η ίδια- ότι είναι ακατάλληλη για το πρόγραμμα.

«Ήμουν στο πρώτο γύρισμα που έγινε με τα κορίτσια που επέλεξε η παραγωγή για να μπουν στο σπίτι! Ήμουν ανάμεσα στις καλύτερες. Δεν ξέρω τι μεσολάβησε και μου ζήτησαν να φύγω...».

Όσο για τη σχέση της με τους κριτές και με την παρουσιάστρια, Βίκυ Καγιά, τι έχει να πει το sexy μοντέλο;
«Και οι κριτές και η παρουσιάστρια ήθελαν να καθοδηγούν τα μοντέλα. Μας έλεγαν τι ακριβώς να πρέπει να λέμε και τι να κάνουμε. Τα πάντα είναι καθοδηγούμενα, γι' αυτό πιστεύω πως στην περίπτωσή μου έγινε σαμποτάζ» συμπλήρωσε στη συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα.

Τέλος, η 19χρονη Καναδέζα αποκάλυψε πως από την απογοήτευση της έφτασε μέχρι και το νοσοκομείο.
«Με έκαναν να αισθάνομαι άσχημη και πως δεν αξίζω τίποτα» επιβεβαιώνοντας την εισαγωγή της στο νοσοκομείο έπειτα από ισχυρό σοκ που υπέστη.

Παρέμεινε εκεί για δύο ημέρες και επέστρεψε στο σπίτι της και στην οικογένειά της.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...