Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

Το πρώτο…test του Aprilia Dorsoduro 1200!

Ακόμη καλά-καλά δεν παρουσιάστηκε επισήμως το νέο Aprilia Dorsoduro 1200 και κάποιοι εξασφάλισαν ένα, για μια πρώτη δοκιμή! Το ενδιαφέρον φυσικά στρέφεται περισσότερο στο νέο V2 των 1.197 κ.εκ. της Aprilia, που αναμένεται να στελεχώσει μελλοντικά όλα τα μεγάλα δικύλινδρα της εταιρείας.
Η πρώτη δοκιμή του νέου Aprilia Dorsoduro 1200 έγινε από το
ιταλικό motociclismo και περιγράφεται ως «πρώτη επαφή». Εκτός από ορισμένα τεχνικά (τα οποία μπορείτε να τα βρείτε εδώ), οι εντυπώσεις που έχουν καταγραφεί είναι γενικές και φυσικά δεν υπάρχουν μετρήσεις. Αναφέρουν λοιπόν οι Ιταλοί συντάκτες, ότι κυρίαρχο στοιχείο της μοτοσικλέτας είναι ο κινητήρας της, του οποίου η απόδοση είναι γεμάτη σε όλο το φάσμα των στροφών και ειδικά στις μεσαίες. Από στάση, επιταχύνει τη μοτοσικλέτα μέχρι τα 185 χλμ./ώρα (στο κοντέρ) στο γέμισμα της τρίτης ταχύτητας, ενώ η αλλαγή σε τετάρτη μπορεί να συνοδευτεί από σούζα ισχύος(!).
Οι στροφές αναβαίνουν αστραπιαία, ενώ ο V2 της Aprilia φαίνεται πως συνδυάζει τα καλύτερα στοιχεία από τους κινητήρες των ανταγωνιστικών μοντέλων KTM Supermoto και Ducati Hypermotard. Από το μηχανικό σύνολο της KTM έχει την ευστροφία και την ισχύ στις υψηλές στροφές λειτουργίας και από το Ducati, τις γεμάτες μεσαίες. Το άνοιγμα του γκαζιού μπορεί να γίνει άφοβα από τις 1.500 σ.α.λ. χωρίς «σκορτσαρίσματα», ενώ ανάμεσα στις 3.000 και 6.000 σ.α.λ. αποδίδει 10 kgm ροπής.


Ο ήχος που παράγεται από τις εξατμίσεις είναι πολύ καλός και σε ότι αφορά στους κραδασμούς, αυτοί εμφανίζονται μόνο στα μαρσπιέ σε περίπτωση που κάποιος στροφάρει τον κινητήρα μέχρι τα κόκκινα. Σε ότι αφορά στην οδική συμπεριφορά, το Dorsoduro 1200 σύμφωνα με τους Ιταλούς συντάκτες, εμφανίζεται λιγότερο απόλυτο σε σχέση με τα KTM Supermoto και Ducati Hypermotard, κερδίζοντας όμως πόντους στην άνεση και στην καθημερινή χρήση.


totefteri.blogspot.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...