Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010

Η απάντηση στα σχόλια περί «ψευτοαριστοκρατισμού»: «Εγώ τουλάχιστον δεν είμαι αγενής»

Στην κάμερα της εκπομπής «Πολύ Μπλα Μπλα» μίλησε η Ευγενία Μανωλίδου για το «μικρό» ρόλο της στο «Master Chef», αλλά και για τα χθεσινά σχόλια της συνεργάτιδας της Ελένης Μενεγάκη, Χριστίνας Πολίτη.

Η δημοσιογράφος, που συμμετέχει στον «Καφέ με την Ελένη» δύο φορές την εβδομάδα,
σχολιάζοντας χθες στιλιστικά μια εμφάνιση της Ευγενίας Μανωλίδου είπε μεταξύ άλλων πως η παρουσιάστρια είναι «ψεύτικη» και «βγάζει έναν ψευτοαριστοκρατισμό».

«Η κυρία Πολίτη το είπε αυτό; Στον αέρα της εκπομπής;», ρώτησε τη ρεπόρτερ του «Πολύ Μπλα Μπλα», φανερά έκπληκτη και ενοχλημένη η παρουσιάστρια του «Master Chef». «Τι να πω; Δεν ξέρω. Τουλάχιστον εγώ δεν είμαι αγενής. Δεν το περίμενα αυτό. Τι να σας πω, μη με βάζετε σε αυτή τη διαδικασία», πρόσθεσε.

Όσο για το γεγονός πως οι εμφανίσεις της στα επεισόδια του ριάλιτι μαγειρικής του Mega είναι σύντομες, η Ευγενία σχολίασε: «Ναι, έχω λίγο χρόνο στην εκπομπή, προς το παρόν, που είναι οι οντισιόν. Στη συνέχεια θα έχω περισσότερο, αλλά και πάλι όχι τόσο όσο οι κριτές και οι διαγωνιζόμενοι. Πρωταρχικό λόγο στην εκπομπή έχουν αυτοί».

yupi.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...