Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

Παραιτείται ο Νιόπλιας που δεν... παραιτείται

Tην πρόθεσή του να παραιτηθεί από την τεχνική ηγεσία του Παναθηναϊκού εξέφρασε ο Νίκος Νιόπλιας μετά την ευρείας έκτασης νίκη των «πρασίνων» με 4-1 επί του Εργοτέλη. «Μέσα στην εβδομάδα θα θα συναντηθώ με τον Νικόλα Πατέρα να του ανακοινώσω ότι δεν μπορώ να συνεχίσω άλλο στον πάγκο του Παναθηναϊκού» δήλωσε χαρακτηριστικά.
«Θα προσπαθήσω να συναντηθώ με τον πρόεδρο και να του αναγγείλω ότι δεν θέλω να είμαι ξανά
προπονητής στον Παναθηναϊκό.
» Δεν μπορεί στις 22 Αυγούστου να είμαστε η καλύτερη ομάδα, να είμαι ο καλύτερος προπονητής και στις 22 Σεπτεμβρίου να είμαι ο περίγελως» δήλωσε χαρακτηριστικά και δείχνοντας έντονη συγκηνσιακή φόρτιση.
Νωρίτερα, είχε δηλώσει σχετικά με το ματς: «Κερδίσαμε δίκαια. Το θέλαμε πάρα πολύ και το διεκδικήσαμε μέχρι τέλους. Αντιδράσαμε καλά μετά την Κοπεγχάγη, τόσο καλά όσο πέρυσι μετά από άτυχα αποτελέσματα. Σε όλη τη διάρκεια ήμασταν οι καλύτεροι.
» Δεν ξεχάσαμε ξαφνικά τη μπάλα ή να είμαστε καλή ομάδα. Αυτό το ποτέλεσμα μας δίνει μεγάλη δύναμη για τη συνέχεια, μια συνέχεια πολύ δύσκολη, αλλά αν η ομάδα μπορέσει να κρατηθεί στο δύσκολο πρόγραμμα, σιγά-σιγά θα βρίσκει τον καλό της εαυτό και στο τέλος θα γίνει ότι και πέρυσι. Χρειαζόμασταν αυτή την εμφάνιση για πολλούς και διάφορους λόγους».
Και ακολούθησε η... ανάκληση
Μετά από επικοινωνία που είχε ο Νίκος Νιόπλιας με τον πρόεδρο της ΠΑΕ, Νικόλα Πατέρα, ο 45χρονος τεχνικός ανακάλεσε την απόφασή του και παραμένει στον πάγκο του Παναθηναϊκού.
«Δέχθηκα σκληρή κριτική και πολλές φορές κακόπιστη, πρόεδρε» απεφάνθη ο Νιόπλιας.
«Νίκο σε στηρίζουμε όλοι και σε θεωρούμε ικανό προπονητή για τον Παναθηναϊκό. Θέλω να ανακαλέσεις την απόφασή σου και να μείνεις κανονικά στην τεχνική ηγεσία της ομάδας» είπε ο Πατέρας στον τεχνικό του «τριφυλλιού», ο οποίος πείστηκε να συνεχίσει στον «πράσινο» πάγκο, με στόχο την εκ νέου κατάκτηση του τίτλου.
Νιόπλιας: «Ήμουν λιγάκι μόνος»
Λίγο αργότερα, ο Νίκος Νιόπλιας, μιλώντας στην κάμερα του συνδρομητικού καναλιού Nova, εξηγούσε:
«Ηρθα σε επικοινωνία με τον πρόεδρο και μιλήσαμε. Εξεπλάγη και αυτός από τη δήλωσή μου. Θα σταθεί, όμως, στο πλευρό μου και όλοι μαζί θα προχωρήσουμε για να φέρουμε τον Παναθηναϊκό στο δρόμο των επιτυχιών.
» Δεν είχα κάτι με τους ανθρώπους του Παναθηναϊκού. Απλώς ήμουν λιγάκι μόνος. Από τη στιγμή που έχω την πλήρη στήριξη του προέδρου, που τον έχω σε μεγάλη εκτίμηση, όλα είναι καλά».
Μιλώντας στην ΕΡΑ Σπορ είπε:
«Απλώς, είπα αυτό που ένιωθα. Για μένα το ποδόσφαιρο δεν είναι μονό η νίκη ή η ήττα. Υπάρχουν μερικά πράγματα που με πειράζουν πολύ περισσότερο. Ποδόσφαιρο είναι, άλλοτε θα χάσεις, άλλοτε θα κερδίσεις.
» Μετά τη διαβεβαίωση του προέδρου, τον οποίο έχω σε μεγάλη εκτίμηση, δεν είχα λόγο να επιμείνω στην απόφασή μου. Δεν είναι τόσο η στήριξη με τα λόγια του όσο το πώς σου μιλάει ο άλλος και γι' αυτό και είμαι ευχαριστημένος».
Αντωνίου: «Το θέμα θεωρείται λήξαν»
Μετά το τέλος του αγώνα ο Κώστας Αντωνίου έκανε δηλώσεις για το θέμα, τονίζοντας:
«Πρέπει όλοι να λάβουμε υπόψη ότι πολλές φορές οι συνθήκες που δημιουργούνται, κυρίως έξω από την ομάδα, είναι σε ανθρώπινο επίπεδο εξαιρετικά δύσκολες ή όταν ένας άνθρωπος νιώθει μέσα από δημοσιεύματα ότι αυτό το παιχνίδι ή το επόμενο είναι το τελευταίο του, δεν είναι ό,τι καλύτερο.
» Η πίεση είναι πάρα μεγάλη, αλλά εν πάση περιπτώσει θεωρούμε ότι το θέμα έχει λήξει. Έπρεπε να ανακληθεί η παραίτηση του Νιόπλια και αυτό συνέβη».
Όσο για τη νίκη επί του Εργοτέλη και τη συνέχεια, ο υπεύθυνος ποδοσφαίρου του Παναθηναϊκού ανέφερε:
«Είμαστε οι πρωταθλητές. Η σημερινή εμφάνιση και η νίκη είναι ομάδας που πήρε το πρωτάθλημα. Μέχρι το Μάη εμείς είμαστε πρωταθλητές και πρέπει κάποιος να μας πάρει τον τίτλο. Η ομάδα θα πάει καλά και νομίζω ότι θα κατακτήσουμε ξανά στο τέλος το πρωτάθλημα».
Newsroom ΔΟΛ
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...