Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010

Ρόσι: «Δεν μπορούσα να πιέσω»

Δεν είναι λίγες οι φορές που οι αναβάτες της Yamaha έχουν χαρίσει πλούσιο θέαμα, δίνοντας μάχες ρόδα με ρόδα. Ωστόσο, στον αγώνα στην πίστα του Εστορίλ ο «γιατρός» παραδέχτηκε πως όταν η πίστα στέγνωσε δεν είχε το ρυθμό να πιέσει τον Λορένθο.
«Στην αρχή ήταν δύσκολα επειδή...
δεν είχα προσπαθήσει τόσο σε στεγνό, συνεπώς πήρα ρίσκο στους πρώτους γύρους στο βρεγμένο, όπου ένιωθα άνετος με τη μοτοσικλέτα μου και ήμουν ικανός να μείνω μπροστά με πλεονέκτημα», ήταν τα λόγια του Ρόσι, ο οποίος τελικά είδε την καρό σημαία από τη δεύτερη θέση.


«Δυστυχώς όταν η κατάσταση της πίστας βελτιώθηκε ο ρυθμός του Λορένθο ήταν καλύτερος από τον δικό μου. Προσπάθησα να αλλάξω γραμμή και να κάνω κάτι για να βελτιώσω το ρυθμό μου, αλλά ήταν πιο γρήγορος από εμένα και έπρεπε να τα παρατήσω», συμοπλήρωσε ο Ιταλός αναβάτης.


sport-fm.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...