Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010

Μελλοντική παρουσιάστρια η Πέγκυ Ζήνα

Η δημοφιλής τραγουδίστρια Πέγκυ Ζήνα αποκάλυψε σε τηλεοπτική εκπομπή πως της είχε γίνει πρόταση για να παρουσιάσει εκπομπή στην τηλεόραση και δεν το αποκλείει στο μέλλον, επίσης μίλησε για τον σύντροφό της, Γιώργο Λύρα, αλλά και για το πώς αντιμετωπίζει τα διάφορα δημοσιεύματα.


Για την προοπτική της τηλεόρασης:...



«Μου έχει γίνει πρόταση, αλλά δεν θα πω από πού. Ήταν για μία παρουσίαση και είχα πει πως αν στο μέλλον τύχει να μην δουλεύω και μου αρέσει το κόνσεπτ που μου προτείνουν, μπορεί να το δοκιμάσω».


Για τη δημοσιότητα:


«Ο κόσμος μου λέει τα καλύτερα. Πήγα στο σουπερμάρκετ και ο κόσμος με έκανε να χαρώ τόσο πολύ που ψωνίζαμε μαζί. Νιώθω σαν να έχω παντού φίλους».


Για τα δημοσιεύματα:


«Τα ανυπόγραφα δημοσιεύματα δεν με ενοχλούν. Μπορεί να είναι κάποιος που γράφει κάτι απλά για να με πικάρει. Αυτά που δεν είναι αλήθεια ή ειρωνεύονται, φαντάζομαι ότι είναι ανάγκη τους να γράψουν κάτι με λίγο πιπεράκι παραπάνω, αρκεί να γράψουν κάτι. Δεν πουλάει να πουν ότι ο δίσκος της πάει πολύ καλά».


Για το γάμο της:


«Δεν υπάρχουν καν φήμες για κρίση στο γάμο μου»


Για τον μάνατζερ και σύζυγό της, Γιώργο Λύρα:


«Μετά από 5 χρόνια σχέσης αποφάσισε να με αναλάβει. Μέχρι τότε, δεν ήθελα να του το ζητήσω για να μην το θεωρήσει ως χάρη. Εκείνος δεν ήθελε να με προσβάλει λέγοντάς μου ότι ‘δεν βλέπεις ότι δεν τα πας καλά τα πράγματα; Ότι δεν διεκδικείς αυτά που σου αξίζουν;’. Κάποια στιγμή μου είπε: "Είναι χαζό. Αφού αγαπιόμαστε τόσο πολύ, δεν μπορεί να δουλέψει κάποιος άλλος για σένα καλύτερα από μένα". Ναι, είναι αυστηρός, όπως κάθε προπονητής».


ΠΗΓΗ: Lifestyle
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...