Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

iPad; ….Δεν νομίζω Τάκη! Το iPad και γιατί δεν θα το πάρω

ΔΝΤ σημαίνει Δεν Νομίζω Τάκη σύμφωνα με τη διαφημιστική καμπάνια γνωστής αλυσίδας τεχνολογίας.
Από προχθές Παρασκευή, το iPad βρίσκεται και επίσημα στις προθήκες των ελληνικών καταστημάτων. Ακριβώς ένα χρόνο μετά την παρουσίασή του στο κόσμο, δηλαδή στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Η διάθεση έφερε μια καταιγίδα καταχωρήσεων, δελτίων τύπου και απόψεων στο internet αλλά και διαφημίσεων στην τηλεόραση. Η τιμές του δεν θα έλεγα ότι...
είναι οι καλύτερες δυνατές αφού έχουμε την ακριβότερες της Ευρώπης και μετά από εμάς ακολουθεί η Σουηδία.
Είχα καιρό να πιάσω ένα iPad στα χέρια μου και για άλλη μια φορά θα πω ότι έχει μια ιδιαίτερη εμπειρία χρήσης. Ευχάριστο και απλό στη χρήση που σε συνδυασμό με την υπέροχη οθόνη του και την άμεση απόκρισή της αναγκάζεσαι να μην το αφήσεις από τα χέρια σου. Μέχρι εκεί όμως.


Τα tablets δεν είναι ούτε smartphones, ούτε netbooks. Δήλαδη δεν βασίζομαι σε αυτά για να κάνω κλήσεις, και δεν απαιτώ να μου προσφέρουν τις δυνατότητες διασύνδεσης και “βαριάς” χρήσης ενός netbook.


Είναι φορητές συσκευές με μεγάλη αυτονομία που ο σκοπός τους είναι να προσφέρουν επικοινωνία, διασκέδαση και καλή αυτονομία.


Λόγω ενασχόλησης μου με την τεχνολογία, έχω ανοιχτό σχεδόν πάντα το Mac στο σπίτι και ένα netbook στην τσάντα μου για τα δύσκολα. Όλα όμως περνάνε από το καλύτερο smartphone που έχω πιάσει ποτέ στα χέρια μου. Το iPhone δεν είναι για μένα απλά ένα κινητό με δυνατότητες. Είναι το δεξί μου χέρι και το παράθυρο επικοινωνίας μου με όλους. Κλήσεις, e-mails, chat, internet, όλα γίνονται από μια συσκευή που βρίσκεται στην τσέπη μου και έχω άμεση πρόσβαση σε όλους και όλα 24 ώρες το 24ωρο.


Είναι πολλές φορές που ακούω μια ειδοποίηση στο Mac για κάποιο e-mail ή μήνυμα και τελικά το λαμβάνω από το iPhone απλά επειδή βρίσκομαι στο διπλανό δωμάτιο.


Το iPad είναι ιδανικό για να διαβάσω κείμενα, εφημερίδες, pdf αρχεία, να σερφάρω στο διαδύκτιο και να δω και κανένα video.


Την απάντηση πάρε ένα netbook ή laptop που τα κάνει όλα δεν τη δέχομαι, μιας και μιλάμε για διαφορετική κατηγορία προϊόντων και σε τιμές και σε δυνατότητες. Δεν γίνεται να θες να πάρεις Smart και στο τέλος να αγοράζεις Golf!


Συνεπώς θεωρώ πολλά το να δώσω €529 για να κάνω ακριβώς τα ίδια που κάνω και στο iPhone ίσως και λιγότερα αφού δεν θα το έχω πάντα πάνω μου, σε μια οθόνη 6” μεγαλύτερη.


Οι περισσότεροι που ήθελαν iPad το πήραν και μάλιστα σε καλύτερες τιμές. Μέχρι το Πάσχα η αγορά θα γεμίσει από tablets με φοβερές δυνατότητες, οπότε και οι επιλογές θα είναι πολλές. Το 2011 θα είναι η χρονιά τους. Θα το δείτε. Για το iPad 2 ούτε λόγος! Ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί.


Οι φήμες λένε ότι η iSquare έχει βάλει στόχο να πουλήσει 50.000 iPad. Μπορεί και να τον πιάσουν. Υπάρχουν περίπου 50 επιλεγμένα σημεία για να αγοράσει κανείς iPad. Αν υποθέσουμε ότι στόκαραν από περίπου 30 κομμάτια το καθένα, και αν βάλουμε και αυτά που θα δωθούν σε διαγωνισμούς κλπ ήδη λοιπόν έχουν πουληθεί (έχει δώσει η iSquare) περίπου 1500 τεμάχια σε 2 ημέρες.


Μακάρι να τα καταφέρουν αλλά….Δεν Νομίζω Τάκη….


http://nikkoskstories.wordpress.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...