Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

Οι πρώτες πληροφορίες για τα επερχόμενα Opel Astra GTC/OPC

Η Opel θέλει να κάνει δυναμικό comeback στην κατηγορία των “γρήγορων” hatchbacks με το επερχόμενο Astra OPC. Οι μηχανικοί εκεί στην Opel θέσανε τον πήχη αρκετά ψηλά ορίζοντας ως σημείο αναφοράς το Renault Megane RS, τόσο για την δύναμη όσο και για τα δυναμικά χαρακτηριστικά του...
τρίθυρου Astra.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Οι “φωτογραφίες” που βλέπετε δεν είναι στην πραγματικότητα φωτογραφίες αλλά renderings υψηλής ανάλυσης που προορίζονται για εσωτερική χρήση στην εταιρία ή ως υλικό προώθησης του νέου μοντέλου. Οι υπεύθυνοι στην γερμανική φίρμα αρνήθηκαν να σχολιάσουν τα renderings σύμφωνα με το Autocar αλλά πιστεύεται ότι είναι απόλυτα ακριβή με εξαίρεση την σχεδίαση των ζαντών. Από το υλικό αυτό πάντως φαίνεται ότι η Opel έμεινε πιστή στην υπόσχεσή της το τρίθυρο Astra –που πιθανότατα θα ονομάζεται GTC- να μοιάζει με το πρωτότυπο που έκανε την εμφάνιση του στην έκθεση του Παρισιού.
Έντονες πτυχές που εμφανίζονται στις χειρολαβές και “διασχίζουν” τρία διαφορετικά panels μέχρι να καταλήξουν στα πίσω φωτιστικά σώματα, ιδιαίτερα περίπλοκο πίσω μέρος αλλά και τα χαρακτηριστικό για τα Opel “κόψιμο” στα πλαϊνά του αμαξιού –το οποίο είναι τοποθετημένο στο εμπρός μέρος όπως στο Insignia σε αντίθεση με τα πεντάθυρα Astra που είναι πιο πίσω- είναι μερικά από τα σχεδιαστικά highlights του τρίθυρου Astra μαζί φυσικά με τα απαραίτητα για κάθε hot hatch που σέβεται τον εαυτό του spoiler στην οροφή και διαχύτη. Μάλιστα ο αρχισχεδιαστής της GM, Mark Adams, παραδέχτηκε στο βρετανικό περιοδικό ότι η ομάδα του “διεύρυνε τα όρια των κατασκευαστικών ανοχών” με τις έντονες καμπύλες του GTC λέγοντας χαρακτηριστικά ότι “πριν πέντε χρόνια το κόψιμο στο πλάι δεν θα έφτανε στην παραγωγή”, “η τεχνολογία κατασκευής αυτοκινήτων έχει βελτιωθεί, τα πλαϊνά, το stamping και η πολυπλοκότητα είναι απίστευτα” αναφέρει.


Ο επιθετικός σχεδιασμός είναι πιθανό να μεταφερθεί σε όλη τη γκάμα του GTC και όχι μόνο στο OPC αλλά ειδικά για το γρήγορο Astra οι μηχανικοί έχουν άλλα σχέδια, πιο πονηρά. Ακολουθώντας κατά πόδας το κυνήγι της ιπποδύναμης και θέλοντας μάλιστα να έχουν και τον πρώτο λόγο, φήμες θέλουν το Astra OPC να διαθέτει –κλασικά για την κατηγορία- τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με την απόδοση του να πλησιάζει τους 300 ίππους (περίπου 50 παραπάνω σε σύγκριση με το Megane RS). Για να περνάει όλη αυτή η δύναμη στην άσφαλτο και να μην μετατρέπεται απλά σε λάστιχο στην άσφαλτο, το chassis του Astra θα υποστεί αρκετές αλλαγές οι οποίες προς το παρόν δεν είναι γνωστές αλλά πηγές λένε ότι θα είναι περισσότερο track-focused, ακραίο και hardcore από το προηγούμενο. Δεν θα σταματήσουν όμως εκεί. Θα εγκαταλείψουν το ηλεκτρονικό, τεχνητό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης για αντίστοιχο μηχανικό και θα υιοθετήσουν την HiPerstrut εμπρός ανάρτηση –που είναι παρόμοια με την διάταξη με τα διπλά ψαλίδια του Insignia- για καλύτερη αίσθηση και ακρίβεια στο τιμόνι αλλά και ελαχιστοποίηση του φαινομένου του torque steer.


Το απλό Opel Astra GTC αναμένεται να παρουσιαστεί στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο ενώ το OPC το περιμένουμε 6 μήνες αργότερα στην έκθεση της Γενεύης μάλλον. Τα πρώτα GTC θα φτάσουν στις κατά τόπους εκθέσεις νωρίς τον επόμενο χρόνο και αντίστοιχα τα OPC γύρω στο καλοκαίρι του 2012.


AutoBlog.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...