Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

Κ. Καραφώτης: τραγούδησε με ματωμένο κεφάλι μετά από ατύχημα

Ο Κώστας Καραφώτης είχε ένα αρκετά σοβαρό χτύπημα στο κεφάλι, λίγο πριν βγει στη σκηνή του νυχτερινού κέντρου, όπου εμφανίζεται. Όπως δήλωσε ο ίδιος, στο Star:
''Την στιγμή που έπαιζε η εισαγωγή μου και ήταν να βγω στην πίστα, έτρεχα και χτύπησα πάνω στην ειδική μηχανή που βγάζει λέιζερ. Χτύπησα...
πάρα πολύ δυνατά το κεφάλι μου, ζαλίστηκα αλλά βγήκα στη σκηνή, ξεκίνησα να τραγουδάω αλλά δεν είχα συνειδητοποιήσει τι είχε συμβεί. Δεν λυποθύμησα, αλλά στο τέλος του δεύτερου τραγουδιού που είπα, αισθάνθηκα ιδρωμένος στο πίσω μέρος του κεφαλιού μου, αλλά αυτό τελικά δεν ήταν ιδρώτας, ήταν αίμα.


Για καλή μου τύχη το αίμα κύλισε προς τα πίσω και λέρωσε το πουκάμισο και το κουστούμι. Σκίστηκε το κεφάλι μου κι έτρεχε αίμα στον αυχένα μου. Από την πίστα δεν γινόταν να κατέβω γιατί είχε 2.000 άτομα κάτω και ολοκλήρωσα το μέρος του πρώτου προγράμματος. Προσπαθούσα να μην δείξω κάτι, να μην καταλάβει ο κόσμος τι συμβαίνει. Πάλι καλά έτρεχε προς τα πίσω το αίμα, γιατί αν έτρεχε από μπροστά, ο κόσμος θα τρόμαζε περισσότερο από εμένα.


Τελειώνοντας το πρόγραμμα και πηγαίνοντας στο καμαρίνι έτρεξε ο Νίκος και η Κέλλυ. Μου καθάρισαν την πληγή όσο μπορούσαν, έβαλα πάγο, έκανα και το δεύτερο πρόγραμμα και πήγα στο νοσοκομείο το πρωί. Ήταν μια εκδορά βασικά και όχι κόψιμο. Έκανα αντιτετανικό όρο και τις απαραίτητες εξετάσεις. Τώρα είμαι πάρα πολύ καλά. Τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι και χειρότερα!''


http://www.tlife.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...