Κυριακή 22 Αυγούστου 2010

3D στο σπίτι; Μάλλον όχι ακόμα

Παρόλο που το τελευταίο διάστημα επίκεντρο της τεχνολογικής κοινότητας αποτελεί το 3D, η ζήτηση των σχετικών οικιακών προϊόντων δεν δείχνει ακόμα σημάδια βελτίωσης


Η τεράστια επιτυχία του "Avatar" τον περασμένο χειμώνα είναι αδιαμφισβήτητη. Ήταν η ταινία που προλείανε το δρόμο για τη νέα εποχή του 3D. Η βιομηχανία ηλεκτρονικών ειδών, όμως -τηλεοράσεις, Blu-ray players, κάμερες και gaming κονσόλες- καταβάλει ακόμα μεγάλη προσπάθεια ώστε να φτάσει σε ένα σημείο που να θεωρείται επιτυχημένο.


Η μακρά αναμονή για να ενσωματωθεί σε περισσότερα προϊόντα, το υψηλόκόστος, η φυσική εμπειρία του να παρακολουθεί κανείς σε 3D αλλά και η ποιότητα του περιεχομένου που προσφέρεται, είναι μερικοί από τους λόγους που η τρισδιάστατη οικιακή ψυχαγωγία δεν έχει ακόμα γίνει ακόμα δημοφιλής. 

Πολλές ήταν οι εταιρείες, οι οποίες την περασμένη άνοιξη ανακοίνωσαν ή ξεκίνησαν τη διάθεση 3D τηλεοράσεωνSony, Panasonic, Samsung, LG, Toshiba κ.α.
 

Όπως είναι φυσικό, όμως, το κόστος αυτών των συσκευών υπερβαίνει κατά πολύ αυτό μιας συνηθισμένης HDTV, ενώ το μεγαλύτερο ποσοστό του καταναλωτικού κοινού δεν έχει πειστεί ακόμα ότι η τεχνολογία αξίζει, κάτι που αποτελεί σημαντικό πρόβλημα.

Ένα ακόμα ζήτημα που μπορεί να απασχολεί τους υποψήφιους αγοραστές δεν αποτελεί το γεγονός ότι πρέπει να χρησιμοποιούν τα ειδικά γυαλιά, αλλά το ιδιαίτερα υψηλό κόστος τους. Και παρά το γεγονός ότι πολλές συσκευές συνοδεύονται από δύο ζευγάρια 3D γυαλιών, στα περισσότερα σπίτια παρακολουθούν τηλεόραση παραπάνω από δύο άτομα. Το μέσο κόστος ενός επιπλέον ζευγαριού είναι περίπου €120.

Το συμπέρασμα που προκύπτει μέχρι τώρα είναι ότι παρά το γεγονός ότι πολλοί θα είναι εκείνοι οι οποίοι θα σπεύσουν στο σινεμά προκειμένου να παρακολουθήσουν μια τρισδιάστατη ταινία, αυτό δεν μεταφράζεται στη ραγδαία υιοθέτηση των οικιακών 3D προίόντων. 


Φανή Καμπάση   Πηγή Pc World

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...