Πέμπτη 26 Αυγούστου 2010

«Ζεσταίνουν» ξανά τους κινητήρες!

Ένα από τα πιο συναρπαστικά πρωταθλήματα της Φόρμουλα 1, συνεχίζεται ύστερα από διακοπή τεσσάρων εβδομάδων, στο γκραν πρι του Βελγίου (28-29 Αυγούστου). Η αλλαγή του συστήματος βαθμολόγησης καθώς επίσης και ο έντονος ανταγωνισμός, έχουν βάλει φωτιά στο πρωτάθλημα.

Σε μια πίστα που αρκετοί αμφιβάλουν για την απόδοση των Red Bull, ο Γουέμπερ θα προσπαθήσει να διατηρήσει την πρώτη θέση στο πρωτάθλημα των οδηγών, πρωτιά που κατάφερε να κερδίσει με εντυπωσιακό τρόπο στο γκραν πρι της Ουγγαρίας.

Η ατμόσφαιρά που επικρατεί στο Σπα, δημιουργεί ένα ιδιαίτερο περιβάλλον που μετατρέπει το βελγικό σιρκούι σε ένα από τα πιο αγαπημένα των πιλότων. Το Βέλγιο υποδέχεται τους αγώνες της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού από το 1922, ενώ τα τελευταία 25 χρόνια ο αγώνας του Βελγίου φιλοξενείται στο Σπα.

Οι πιλότοι θα δουν την καρό σημαία ύστερα από 44 γύρους, έχοντας καλύψει απόσταση 308.052 χιλιομέτρων, αφού η πίστα πλέον έχει μήκος 7.004 χιλιόμετρα. Το Σπα συνδυάζει και μεγάλες ευθείες αλλά και αρκετές στροφές, 19 τον αριθμό, 10 εκ των οποίων είναι δεξιόστροφές, ενώ οι υπόλοιπες έχουν αριστερή φορά.

Το γκραν πρι του Βελγίου είναι αρκετά γρήγορο, με τους πιλότους να αγγίζουν τα 305 χλμ την ώρα, μετά την τέταρτη στροφή. Η πρώτη στροφή μετά την ευθεία εκκίνησης είναι η πιο αργή της διαδρομής, καθώς τα μονοθέσια τρέχουν με 64 χλμ. την ώρα.

Η Bridgestone θα προμηθεύσει τις ομάδες με τη μαλακή και τη σκληρή γόμα ελαστικών, τα οποία δεν αναμένονται να φθείρονται ιδιαίτερα στο συγκεκριμένο σιρκουί.

Ο ταχύτερος γύρος έχει γίνει από τον Κίμι Ραϊκόνεν το 2004, ο οποίος είχε «γυρίσει» στο 1:45.108. Τα τελευταία τρία χρόνια η Ferrari έχει πρωταγωνιστήσει, κατακτώντας το πρώτο σκαλί του βάθρου.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...