Σάββατο 28 Αυγούστου 2010

Aναστασία Σιδηροπούλου Πώς έγινε η ομορφότερη έφηβη του κόσμου

H 17χρονη Aναστασία Σιδηροπούλου, μετά την κατάκτηση του «ομορφότερου» τίτλου στον κόσμο, φωτογραφίζεται με την οικογένειά της στο σπίτι τους και μιλάει για τη ζωή της και τα σχέδιά της έπειτα από τη στέψη της στο Τέξας.

Στα μικρά διαλείμματα από τα διαβάσματά της,
η Αναστασία ξεκουραζόταν με τα λιγοστά μπάνια που έκανε με το αγόρι της Φώτη Λάττα, 22 (ο οποίος από τις 18 Αυγούστου είναι φαντάρος του πεζικού στη Σπάρτη), στην αγαπημένη στους παραλία «Γαλάζια Ακτή» στο Σχινιά. «Ήταν το μεσημέρι της 19ης Ιουλίου, όταν γυρνούσαμε από τη θάλασσα με τον Φώτη. Εκείνος οδηγούσε κι εγώ μιλούσα στο κινητό με μια φίλη μου, όταν άκουσα να “χτυπάει” η δεύτερη γραμμή. Άγνωστος αριθμός, δεν έδωσα σημασία. “Ας ξαναπάρουν” είπα από μέσα μου. Ύστερα από λίγο, όταν πήραν και πάλι, κατάλαβα ότι ήταν από την Αμερική» λέει η ΑναστασίαΗ Miss Young Μελίνα Συριή, λόγω ενός οικογενειακού της προβλήματος, δεν θα μπορέσει να έρθει στο Τέξας για να εκπροσωπήσει την Ελλάδα. Άρα θα έρθετε εσείς ως αναπληρωματική”. Το μόνο που θυμάμαι ήταν ότι του είπα μόνο “Ok, thank you!” και το έκλεισα. Ήταν τόσο μεγάλη η χαρά μου, που φώναζα, γέλαγα κι ο Φώτης δεν μπορούσε να καταλάβει τι προσπαθούσα να του πω». «Χάρηκα πάρα πολύ για την Αναστασία, αν και ένιωσα κάποια τσιμπήματα ζήλιας για τους ανθρώπους που θα γνωρίσει στην Αμερική» λέει ο εδώ και εννέα μήνες αγαπημένος της. στο People και συνεχίζει: «Με πήρε ένας από τους διοργανωτές του διαγωνισμού Miss Teen World και μου είπε: “
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...