Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2010

Διαβάστε μερικές "καυτές" μικρές αγγελίες!

Παράξενες, αστείες και με πολύ φαντασία είναι οι αγγελίες που έβαλαν πολλοί Πατρινοί στο Διαδίκτυο με στόχο την ανεύρεση ερωτικού παρτενέρ. Οι αγγελίες δεν είναι μόνο για ερωτικές σχέσεις αλλά και για σχέσεις...
αλληλοβοηθείας ή αλλιώς «αλληλοκάλυψης» και πρόκειται για σχέσεις που συνάπτουν ομοφυλόφιλοι άντρες και γυναίκες για να μην τραβούν την προσοχή και να καθησυχάζουν ανησυχίες -κυρίως του οικογενειακού τους περιβάλλοντος. Επιλέξαμε μερικές απ' αυτές και σας τις παρουσιάζουμε:
Η Ζ γράφει: «Είμαι γκέι γυναίκα και ψάχνω γκέι άντρα από 30 χρονών και πάνω από Πάτρα και γύρω περιοχές για αλληλοκάλυψη. Είμαι str8 looking, όμορφη, έχω πολύ χιούμορ και είμαι σοβαρή εκεί που πρέπει. Αν θες τη μαμά σου χαρούμενη στείλε μου μήνυμα να τα πούμε! :)».
Η Ιωάννα (η μάλλον Ιωάννης) αναφέρει: «Είμαι η Ιωάννα ψάχνω λεσβία για σχέση αλληλοκάλυψης είμαι παθητικία ντύνομαι γυναίκα μόνο στο κρεβάτι».
Ο Constantinos αναζητά μια σχέση για να θολώσει τα νερά και ότι προκύψει. «Γεια. είμαι ο Κωνσταντίνος από Πάτρα. Είμαι 27χρονων, εμφανίσιμος, αρρενωπός και κάλος χαρακτήρας. Ψάχνω μια κοπέλα από Πάτρα μεταξύ 23 και 27χρονών, με καλή καρδία για σχέση με σκοπό τον γάμο και την απόκτηση οικογένειας. Αρχικά θα συγκατοικούμε, θα βγαίνουμε με τις σχέσεις μας και σιγά σιγά προχωράμε αν κάποια ενδιαφέρεται ας στείλει mail στο.... έπειτα ανταλλάσουμε φώτο. Θα υπάρξει απόλυτη εχεμύθεια από μέρους μου. Παρακαλώ μόνο σοβαρές προτάσεις».
Αλλά και η Ζωή έχει κάποια παρόμοια αναζήτηση: «Γεια σας. Μένω Πάτρα, είμαι 32 χρονών, οικονομικά ανεξάρτητη, όμορφη, με χιούμορ αλλά και σοβαρή εκεί που πρέπει. Έχω σχέση με γυναίκα και αναζητώ λοιπόν ένα gay άντρα κοντά στα δικά μου χαρακτηριστικά για μια ωραία φιλία και θα κατέληγε σε λευκό γάμο. Όποιος ενδιαφέρεται πραγματικά ας επικοινωνήσει στο...».
Κάποιος ανώνυμος επισημαίνει: «Είμαι 30 x από Πάτρα και η δουλεία μου είναι να γλύφω κυρίες δεν θα χάσετε!!!».
Ένας άλλος ανώνυμος ρωτά: «Είσαι ως 32 ετών και σου αρέσει να απολαμβάνεις το σεξ παντού και πάντα (πλατείες, δρόμους και τέτοια;) έλα είμαι φοιτητής και ανοιχτόμυαλος και σε περιμένω να μου στείλεις mail να μιλήσουμε.... δεκτές και από Πάτρα».
Κάποιος άλλος αποσκοπεί σε κάτι πιο... βαθύ, πιο ουσιώδες: «Ζητώ φιλοξενία από σοβαρό κύριο 40-60 ετών (ΟΧΙ μικρότεροι) κατά προτίμηση αγρότη η ελεύθερο. επαγγελματία. με σκοπό τη συμβίωση-συγκατοίκηση και εργασιακή αποκατάσταση (όχι κάτι εφήμερο)προσφέρω την ερωτική σου ανακούφιση Ό,τι θες, Όπως το θες, Όλα δεκτά αρκεί η υπόλοιπη συμπεριφορά σου να είναι άψογη ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ από 40-60 ετών (όχι μικρότεροι)Σοβαρός, Ευγενικός, Αρρενωπός, ΜΟΝΟ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟΣ με όρεξη και αντοχή στο σεξ, χωρίς κόμπλεξ και ταμπού καλοδεχούμενοι οι πολύ τριχωτοί, με μουστάκι η γένια ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΧΩΡΟ, δεκτοί και 2 φίλοι ΕΙΜΑΙ 35, απόλυτα ΠΑΘΗΤΙΚΟΣ, Σοβαρός, Εχέμυθος, Διακριτικός, Λεπτός, με γυναίκεια υποτακτική ψυχολογία, μακριά μαλλιά, ξυρισμένο κω... κι ΑΠΑΝΤΩ ΜΟΝΟ σε αναλυτικό μήνυμα (ηλικία, περιοχή, τι Ζητάς-προσφέρεις, φαντασίωση, τρόποι ικανοποίησής ΣΟΥ), φώτο προσόντων και σώματος, καλοδεχούμενα. όλα δεκτά στο σεξ αρκεί η υπόλοιπη συμπεριφορά σου να είναι άψογη δεκτοί και δύο φίλοι».


Dete.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...