Κυριακή 22 Αυγούστου 2010

«Θέλω να “χαθώ” στα ελληνικά νησιά»

Ο έκτος και τελευταίος κύκλος του «Lost» έκανε τον Μάθιου Φοξ άκρως περιζήτητο για μια συνέντευξη. Πόσο μάλλον όταν οι φήμες φούντωναν ότι το τέλος των ηρώων της σειράς θα ήταν μάλλον άδοξο. Οπερ και εγένετο. Συνάντησα τον αεικίνητο Τζακ στο Μόντε Κάρλο, στο πλαίσιο του ετήσιου τηλεοπτικού φεστιβάλ του πριγκιπάτου, ενός θεσμού που θέσπισε η πριγκίπισσα Γκρέις Κέλι και διατηρεί ζωντανό έως σήμερα ο γιος της Αλβέρτος.

Τις ημέρες που έμεινε στο Μονακό, ο 43χρονος σταρ προκάλεσε πραγματική φρενίτιδα, απόρροια της δημοτικότητας που προσφέρει η τηλεοπτική σειρά σε παγκόσμιο επίπεδο. Η αλήθεια είναι ότι υποδύθηκε πολύ πειστικά τον ρόλο του έντιμου ηρωικού γιατρού που είναι έτοιμος να θυσιάσει ακόμα και τη ζωή του για το καλό των επιζώντων συνεπιβατών του αεροσκάφους που συνετρίβη στη μέση του πουθενά. 
Παντρεμένος τα τελευταία 20 χρόνια με την ίδια γυναίκα που ερωτεύτηκε στο γυμνάσιο, έγινε γνωστός μέσα από το «Lost» και ανακηρύχτηκε από περιοδικά όπως το «People» ο «πιο σέξι αγνοούμενος του κόσμου». Από κοντά ο Φοξ είναι αρκετά αινιγματικός, λακωνικός στα λόγια του, με εντυπωσιακά τατουάζ στα χέρια που προδίδουν ροκ καταβολές. Ο τύπος είναι cool, αρέσει πολύ, κι αν αυτό μια μέρα αλλάξει υποστηρίζει πως «δεν μου καίγεται καρφί!».

Μάθιου, ήσουν αγνοούμενος του «Lost» εδώ και πέντε χρόνια. Πώς ήταν η ζωή σου όλο αυτό τον καιρό;

Είχα μετακομίσει με τη γυναίκα και τα παιδιά μου στη Χαβάη και η ζωή μου είχε υιοθετήσει το ύφος του νησιού. Είναι ένα παραδεισένιο μέρος, ιδανικό για να μεγαλώνεις παιδιά μακριά από πιθανούς κινδύνους ή τη ρύπανση του Λος Αντζελες και των άλλων αμερικανικών μεγαλουπόλεων. Τα γυρίσματα ξεκινούσαν το ξημέρωμα και τελείωναν πολλές φορές τα μεσάνυχτα, αλλά όσο δύσκολα κι αν ήταν, πραγματοποιούνταν μέσα στη φύση.


Πώς να μπεις σε στούντιο έπειτα από τόσα εξωτερικά γυρίσματα; Πώς χειρίζεσαι τη δημοσιότητα; Στο Μονακό προκάλεσες τον απόλυτο πανικό σε κάθε σου βήμα. Νιώθεις ευχάριστα ή άβολα με τον ντόρο που γίνεται όπου εμφανίζεσαι;

Νιώθω άβολα και αμήχανα. Δεν γεννήθηκα διάσημος, για εμένα δεν είναι κάτι δεδομένο η αγάπη του κόσμου. Με συναρπάζει, με γεμίζει, μου δίνει ώθηση να γίνω καλύτερος άνθρωπος, αλλά ο φωτογραφικός φακός από την άλλη δεν ασκεί πάνω μου την ίδια γοητεία. Μάλλον με εκνευρίζει. Στο πλαίσιο της δουλειάς στο Μονακό με ακολουθούν παντού φωτογράφοι και κάμερες και το καταλαβαίνω, όταν όμως με ακολουθούν στο Λος Αντζελες τρελαίνομαι! Ξέρεις, είμαι καλομαθημένος, ήμουν… Lost για τόσα χρόνια στη Χαβάη, όπου ουσιαστικά έζησα πολύ ήσυχα. Οταν είμαι εκτός τροπικού νησιού νιώθω έξω από τα νερά μου.


Θα ήθελες να «χαθείς» σε κάποιο ελληνικό νησί;

Ναι, αλλά μάλλον είναι αδύνατο. Tο «Lost» παίζεται σε ολόκληρο τον κόσμο με επιτυχία, οπότε όπου και να πάω δεν θα ησυχάσω. Ενα σκάφος είναι η λύση για ατέλειωτες βουτιές στα κρυστάλλινα νερά των ελληνικών νησιών. Εχω ακούσει ότι το Ιόνιο πέλαγος έχει την πιο όμορφη θάλασσα, μια μικρή κρουαζιέρα, λοιπόν, εκεί δεν θα ήταν καθόλου άσχημη.

Λέγεται ότι υπάρχει ανταγωνισμός ανάμεσα σε εσένα και τον ξανθό συμπρωταγωνιστή σου Τζος Χόλογουεï.

 Όχι, διότι ο Τζος έχει πολύ περισσότερες κατακτήσεις από εμένα (γέλια), είναι πολύ πιο επιθυμητός, σέξι και γυμνασμένος, οπότε δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα. Ως παντρεμένος δεν έχω να μοιράσω πολλά σε αυτό το επίπεδο, το ενδιαφέρον μου εστιάζεται στη γυναίκα και τα παιδιά μου. Πάντως, είμαστε πολύ φίλοι, περνάμε τέλεια στα γυρίσματα και δεν θα χαλούσαμε ποτέ τις καρδιές για το ποιος έχει τις περισσότερες κατακτήσεις. Πολύ συχνά σκέφτομαι πόσο θα μου λείψει τόσο εκείνος όσο και οι συμπρωταγωνιστές μου, τώρα που τελειώνει η σειρά - αναρωτιέμαι για τι θα συζητάμε με τη γυναίκα μου τώρα που τελειώνει.

Πόσο δύσκολο είναι να αντισταθείς στον πειρασμό ενός επίμονου φλερτ από μια θαυμάστρια;

Αν γνωρίσεις τη γυναίκα μου, θα καταλάβεις πως είναι δεδομένο ότι θα αρνηθείς! Είκοσι χρόνια με το ίδιο κορίτσι και ακόμα νομίζω ότι γνωριστήκαμε χθες. Είναι ο πιο υπέροχος άνθρωπος του κόσμου και, η αλήθεια είναι, ξέρει να διατηρεί τη φλόγα δυνατή. Ξέρει να είναι καλή μητέρα και σαγηνευτικό θηλυκό όταν πρέπει. Είναι μοναδική!

protothema.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...