Τρίτη 31 Αυγούστου 2010

Σοφά Λόγια Η showbiz έχει έμπνευση!

Βασίλης Καρράς, άρχοντας:
«Σκοτώνω τη μοναξιά της κορυφής, δεν την κάνω φίλη».
Έτσι εξηγούνται τόσα πτώματα γύρω μας!

«Βασίζομαι και στα παιδιά μου για την τύχη του γάμου μας. Το παράδειγμα του πατέρα μου είναι προς αποφυγήν».
Αρκεί να μη βασίστηκε κι ο ίδιος στα δικά του παιδιά.

Ζέτα Μακρυπούλια, λατρεμένη:
«Έχω μεγαλώσει με ένα πρότυπο άντρα που δεν βλέπω πια».
Ε, θα μεγάλωσε κι αυτό και δεν θα αναγνωρίζεται.

Βασίλης Καρράς, άρχοντας οικονομολόγος:
«Η Ελλάδα μέσα από αυτή την κρίση θα βγει καλύτερη».
Η Ελλάδα θα βγει, οι Έλληνες όμως;

Φουρέιρα, διακεκριμένη καλλονή:
«Μπορεί κάποιοι άντρες να με θεωρούν σέξι, αλλά δεν μου το λένε όλοι».
Όλοι μαζί άμα σας το πουν, δεν θα είναι εκμυστήρευση, Φουρέιρα, αλλά εντολή για σχηματισμό κυβέρνησης. Σιγά μη μας βάλετε να ψηφίσουμε κιόλας!

Φουρέιρα, γνωστή καλλιτέχνις:
«Θα σου φανεί παράξενο, αλλά πρέπει να σου πω ότι πιο πολλές γυναίκες μού κάνουν σχόλια και παρατηρή­σεις για την εμφάνισή μου παρά άντρες».
Μια χαρά τα έλαβον στα γυναικεία εκλογικά τμήματα λοιπόν!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...