Εκατοντάδες παίκτες περίμεναν στην ουρά τα ξημερώματα της Τρίτης για την άφιξη του Halo: Reach, του τέταρτου επεισοδίου στη γνωστή σειρά βιντεοπαιχνιδιών για το Xbox 360 της Microsoft.
Στις ΗΠΑ, τη Βρετανία και 23 ακόμα χώρες, τα καταστήματα λογισμικού άνοιξαν από τα μεσάνυχτα για να υποδεχτούν...
τους ανυπόμονους αγοραστές, αναφέρει το AFP. Ειδικές εκδηλώσεις πραγματοποιήθηκαν τη νύχτα στο Λονδίνο, το Όσλο, τη Στοκχόλμη, το Σιάτλ και στη Νέα Υόρκη, όπου το ντεμπούτο προβλήθηκε ζωντανά σε γιγαντοοθόνη της Τάιμς Σκουέαρ.
Η σειρά Halo των Microsoft Game Studios είναι από τις δημοφιλέστερες στην ιστορία των βιντεοπαιχνιδιών -στα εννέα χρόνια ζωής της έχει πουλήσει 34 εκατομμύρια αντίγραφα, με έσοδα 2 δισ. δολαρίων, και αύξησε τις πωλήσεις για την κονσόλα Xbox της Microsoft.
«Όσον αφορά το μέγεθος και τις προοπτικές ενός franchise και ειδικά όσον αφορά την αφοσίωση των παικτών, κανένα παιχνίδι δεν είναι μεγαλύτερο από το Halo» υπερηφανεύεται ο Φιλ Σπένσερ, αντιπρόεδρος των Microsoft Game Studios.
Το Halo: Reach είναι πρίκουελ του αρχικού Halo, δηλαδή τοποθετείται χρονικά πριν από το πρώτο επεισόδιο που έκανε ντεμπούτο το 2001.
Στην τέταρτη έκδοση του παιχνιδιού βολής πρώτου προσώπου, μια επίλεκτη ομάδα στρατιωτών υπερασπίζεται τον πλανήτη Reach από τους εξωγήινους Covenant.
Περισσότεροι από 2,7 εκατομμύρια παίκτες συμμετείχαν στην online δοκιμή του παιχνιδιού τον περασμένο Μάιο.
Η Microsoft, πάντως, δέχτηκε πλήγμα όταν το νέο Halo εμφανίστηκε σε δικτυακούς τόπους πειρατικών τίτλων μερικές εβδομάδες πριν από την κυκλοφορία του.
Το Halo: Reach είναι το τελευταίο επεισόδιο της σειράς που αναπτύσσεται από την εταιρεία Bungie, πρώην θυγατρική της Microsoft.
Μετά την ανεξαρτητοποίηση της Bungie, η Microsoft ανέθεσε την ανάπτυξη των επόμενων επεισοδίων στην (επίσης δική της) εταιρεία 343 Industries.
tanea.gr