Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

Φωτογραφίες διακοπών: Λαμπαθάκης, Γαβαλάς, Τσιμτσιλή

Γιώργης Λαμπαθάκης
«Φέτος το καλοκαίρι το πέρασα στη Σκύρο μαζί με αγαπημένους μου ανθρώπους. Η ευχάριστη έκπληξη ήταν ότι στην παρέα μας προστέθηκε ένας φίλος μου, ο Άρης,
ο οποίος είναι Μεξικανός. Κάθε μέρα, λοιπόν, στην παραλία μάς μαγείρευε enchillada με μπίρα. Πέρασα ένα υπέροχο μεξικάνικο καλοκαίρι!».

Σταματίνα Τσιμτσιλή
«Η μεγαλύτερη έκπληξη του φετινού καλοκαιριού ήταν οι διακοπές μου στο Ιόνιο. Δεν είχα ξαναπάει, ήμουν φανατική των Κυκλάδων. Εντυπωσιάστηκα με τα καταπράσινα νερά της Κεφαλλονιάς, τη φιλοξενία των ανθρώπων και το υπέροχο φαγητό στο Μεγανήσι. Πραγματικά, οι φετινές διακοπές ήταν οι καλύτερες που πέρασα στη ζωή μου».
















Λάκης Γαβαλάς
«Επειδή εγώ είμαι πολύ εγώ, φέτος πήγα και στον Πολύαιγο. Είναι ένα μέρος κοντά στη Μήλο και η καλύτερη στιγμή μου ήταν όταν είδα πως σε αυτό το μέρος οι άνθρωποι προσπαθούν να σώσουν τη μεσογειακή φώκια».


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...