Η λίστα με την αξία των εμπορικών σημάτων κορυφαίων εταιρειών του κόσμου που ανέδειξε η έρευνα Best Global Brands βγήκε στη δημοσιότητα. Σύμφωνα με αυτή, το brand name της Toyota έχει τη μεγαλύτερη αξία από οποιοδήποτε
άλλο στο χώρο του αυτοκινήτου.
Το brand name της Hyundai κοστίζει 5,5 δις ευρώ
Συγκεκριμένα, το λογότυπό της ιαπωνικής φίρμας αξίζει 26,2 δις ευρώ και βρίσκεται στην 11η θέση της σχετικής κατάταξης και μάλιστα με πτώση εξαιτίας των τελευταίων ανακλήσεων που έβλαψαν την εικόνα της μάρκας. Στη δεύτερη θέση των αυτοκινητοβιομηχανιών και στην 13η της γενικής κατάταξης βρίσκεται η Mercedes με κόστος brand name 25,2 δις ευρώ. Ακολουθεί η BMW με 22,3 δις ευρώ (15η θέση overall) και η Honda με 18,5 δις ευρώ (20η θέση overall).
Η Harley Davidson είναι η μοναδική στο Top 100 με αξία σήματος 3,3 δις ευρώ
Από εκεί κα πέρα, η Ford ακολουθεί από την 5η θέση των κατασκευαστών αλλά από την 50η στη γενική με 7,2 δις ευρώ, ακολουθούμενη από τις VW (53η) με 6,9 δις, Audi (63η) με 5,5 δις, Hyundai (65η) με 5 δις, Porsche (72η) με 4,4 δις και η Ferrari (91η) με 3,6 δις. Πρώτη εταιρία από όλες είναι η Coca Cola με αξίας σήματος 70,5 δις ευρώ. Στις 100 πρώτες θέσεις βρίσκεται και άλλες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο χώρο του αυτοκινήτου όπως οι, Caterpillar (70η) και Shell (81η). Από πλευράς μοτοσικλετών η μάρκα με την μεγαλύτερη αξία είναι η Harley Davidson η οποία βρίσκεται στην 98η θέση με αξίας σήματος 3,3 δις ευρώ.
zougla.gr