Η Google αποτελεί μια σημαντική πηγή προσέλκυσης πελατών για τις εταιρείες πια και την πληρώνουν όσο όσο, όπως αποδεικνύεται και από τις πληροφορίες που διέρρευσαν από την Ad Age.
To εσωτερικό έγγραφο της Google που διέρρευσε αποκαλύπτει ποιες από τις εταιρείες έδωσαν τα περισσότερα χρήματα στο...
πρόγραμμα AdWords για τον Ιούνιο του 2010, και δείχνει πόσο “αναγκαίο” θεωρείται πια, για να πουλήσουν τα προϊόντα τους.
Σύμφωνα με την Ad Age, ανάμεσα στις εταιρείες που ξόδεψαν υπέρογκα ποσά είναι η Amazon , το eBay αλλά και η BP, η οποία προσπάθησε να “απαλύνει” την εικόνα της για την πετρελαιοκηλίδα στον Κόλπο του Μεξικού, πληρώνοντας 3,59 εκατομμύρια δολάρια.
Άλλωστε είχε γίνει γνωστή η πληροφορία, ότι η πετρελαϊκή εταιρεία είχε πληρώσει τη Google προκειμένου να εμφανίζει ως πρώτο αποτέλεσμα στο ψαχτήρι της, την προσπάθεια της να περιορίσει την καταστροφή που προκάλεσε η διαρροή.
Οι πρώτες πέντε εταιρείες είναι οι εξής:
1. AT&T Mobility– 8,08 εκατομμύρια δολάρια
2. Apollo Group - 6,67 εκατομμύρια δολάρια
3. Expedia - 5,95 εκατομμύρια δολάρια
4. Amazon – 6,85 εκατομμύρια δολάρια
5. eBay – 4,25 εκατομμύρια δολάρια
Είναι πάντως τουλάχιστον αξιοπερίεργο, πως μερικές από τις μεγαλύτερες πολυεθνικές δεν βρίσκονται στον σχετικό κατάλογο.
Για παράδειγμα, η General Motors, η Walt Disney και η BMW ξόδεψαν λιγότερο από μισό εκατομμύριο δολάρια για να διαφημιστούν στη Google, ενώ και η Apple , παρά το γεγονός ότι iPhone 4 βγήκε στις αγορές ξόδεψε με το ζόρι 1 εκατομμύριο δολάρια.
www.lamiareport.gr