Η διευθύνουσα σύμβουλος της Yahoo είναι μια δυναμική γυναίκα που δε μασάει τα λόγια της κι αυτό φαίνεται πολύ συχνά στις δημόσιες τοποθετήσεις της. Η Carol Bartz παραχώρησε αυτές τις ημέρες συνέντευξη στο Reuters και μίλησε για διάφορα θέματα που αφορούν...
την αγορά υψηλής τεχνολογίας. Όταν ρωτήθηκε για την Apple, η Bartz ξεσπάθωσε και ως άλλος ...Νοστράδαμος προέβλεψε δεινά για την εταιρεία του Steve Jobs.
Η ερώτηση που δέχτηκε η Bartz είχε να κάνει με το iAd, τη διαφημιστική πλατφόρμα της Apple για τις φορητές της συσκευές (iPhone, iPod Touch, iPad). Η σιδηρά κυρία της Yahoo εμφανίστηκε απόλυτη: "(το iAd) θα καταρρεύσει. Η Apple θέλει τον απόλυτο έλεγχο σε αυτές τις διαφημίσεις. Κανένας διαφημιζόμενος δε θέλει να τον ελέγχουν τόσο πολύ", ήταν η ...προφητεία της Bartz.
Δεν είναι, βέβαια, η πρώτη φορά που Apple επικρίνεται για το αυστηρό καθεστώς ελέγχου που επιβάλει στα προϊόντα της. Είναι χαρακτηριστική η διαδικασία δημιουργίας και επικύρωσης των εφαρμογών που βρίσκονται στο App Store, μια διαδικασία που δίνει περιορισμένα περιθώρια ελιγμών στους developers.
http://www.i-reportergr.com