Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010

«Η ΑΕΚ είναι μια νέα πρόκληση στην καριέρα μου» δηλώνει ο Χιμένεθ

Την πρώτη του εντύπωση από την Ελλάδα θα λάβει ο νέος τεχνικός της ΑΕΚ, Μανόλο Χιμένεθ που το Σάββατο αναμένεται στην χώρα μας για να αναλάβει και όπως υπογραμμίζει στόχος του είναι να βοηθήσει την «Ένωση» να επιστρέψει στους τίτλους.
Ο Ισπανός τεχνικός σε
συνέντευξή του στο «ΒΗΜΑ» χαρακτηρίζει ως πρόκληση την ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας της ΑΕΚ και αποκαλύπτει πως τον έπεισε ο Αδαμίδης να πει το ναι.


- Ξέρατε ότι η ΑΕΚ συζητούσε και με άλλους τεχνικούς;
«Είμαι ευτυχισμένος που έπεισα τον πρόεδρο ότι αξίζω να πάρω αυτή τη δουλειά. Από όσα αντιλαμβάνομαι και μαθαίνω εκ των υστέρων, στο ξεκίνημα των διαπραγματεύσεων υπήρχαν κι άλλοι υποψήφιοι και ίσως να μην ήμουν το φαβορί, όμως βρήκα τον τρόπο να προσπεράσω τους άλλους και να πείσω τον κ. Αδαμίδη ότι έχω ένα καλό σχέδιο. Εκείνος με προσέγγισε πρώτος κι από τα λεγόμενά του αντιλήφθηκα ότι είναι ένα σπουδαίο πρότζεκτ για μένα η ΑΕΚ. Επρεπε λοιπόν να αποδείξω με τη σειρά μου ότι είμαι ο ιδανικός για τη θέση».




- Ποια από τα λεγόμενα του κ. Αδαμίδη σας έπεισαν ότι αυτή η δουλειά σας ταιριάζει;
«Δεν μπορώ να αποκαλύψω πολλά, θα αναφέρω όμως κάποια απολύτως απαραίτητα επιχειρήματα που με έπεισαν να πω το 'Ναι'. Μου είπε ότι η ομάδα μεταφέρεται άμεσα σε ένα υπερσύγχρονο προπονητικό κέντρο. Οτι το έμψυχο υλικό της είναι ικανό για να κάνει πρωταθλητισμό με την κατάλληλη καθοδήγηση, κάτι που διαπίστωσα κι εγώ στα DVD που παρακολούθησα. Και επίσης μου ζήτησε να έχω τον απόλυτο έλεγχο και την ευθύνη για την ανάπτυξη των Ακαδημιών, κάτι που πάντοτε αποτελούσε μεγάλο κίνητρο για μένα. Αυτά αρκούν για εσάς, τα άλλα είναι για εμένα και εκείνον».


- Είναι η ΑΕΚ η ευκαιρία που αναζητούσατε έπειτα από 29 συνεχόμενα χρόνια στη Σεβίλλη ως παίκτης και προπονητής;
«Για μένα η ΑΕΚ είναι αυτή τη στιγμή η απόλυτη πρόκληση. Μου δίνεται για πρώτη φορά η ευκαιρία να δουλέψω εκτός Ισπανίας με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Εχω σχηματίσει μια αρκετά σαφή εικόνα για τις δυνατότητες της ομάδας και πιστεύω ότι αν συνδυάσουμε τη σκληρή δουλειά με την εκμετάλλευση όλων των δυνατοτήτων των ποδοσφαιριστών θα υπάρξει ένα πολύ καλό αποτέλεσμα».


- Πώς θα ιεραρχούσατε τους στόχους της ΑΕΚ;
«Ο πρώτος και βασικός είναι να δημιουργήσουμε ένα σύνολο ανταγωνιστικό το οποίο θα αγωνίζεται με οργάνωση, πειθαρχία και θα γνωρίζει πώς να νικά. Αυτός βέβαια είναι ο μικρός στόχος. Ο αμέσως μεγαλύτερος θα είναι να κατακτήσουμε το πρωτάθλημα. Η ΑΕΚ πρέπει να επιστρέψει στην κορυφή και αυτό επισημάνθηκε αρκετές φορές από τον πρόεδρο στις συζητήσεις που είχαμε. Ο πιο μεγάλος στόχος όμως είναι να παραγάγει η ΑΕΚ τους δικούς της Χεσούς Νάβας. Να βγάλει ποδοσφαιριστές από τις Ακαδημίες της οι οποίοι όχι απλώς θα παίξουν στην πρώτη ομάδα αλλά θα κάνουν τη διαφορά και θα πουληθούν με μεγάλα ποσά σε ομάδες του εξωτερικού. Αυτή ασφαλώς είναι μια διαδικασία που θέλει χρόνο γι΄ αυτό δεν πρέπει να χάσουμε δευτερόλεπτο, αλλά τόσα χρόνια στη Σεβίλλη έμαθα να την κάνω καλά. Πρέπει να ξεκινήσουμε από αύριο κιόλας».


- Υπάρχουν ποδοσφαιριστές της ΑΕΚ που σας εντυπωσίασαν παρακολουθώντας τους σε DVD;
«Θα πω ότι διέκρινα ποιότητα σε αρκετούς. Σε κάποιους περισσότερη, αλλά δεν θέλω να αναφερθώ σε ονόματα. Να ξέρετε ότι θα το κάνω σπάνια και μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις. Το σύνολο πρέπει να κοιτάξουμε και πώς θα φτιάξουμε υγιή και ανταγωνιστική ομάδα».
Newsroom ΔΟΛ
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...