Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2010

Τι αποκαλύπτει η πρωταγωνίστρια της σειρά «Το Νησί»

Η Κατερίνα Λέχου μίλησε για την τηλεοπτική παραγωγή στην οποία πρωταγωνιστεί λέγοντας χαρακτηριστικά: «Νιώθω πολύ καλά. Είμαι περήφανη και τυχερή, καθώς δεν έχει γυριστεί ποτέ σειρά εξ ολοκλήρου εκτός έδρας».
Τώρα που...
τα γυρίσματα έχουν τελειώσει η Κατερίνα Λέχου βιώνει την κατάσταση λίγο τραυματικά. «Περνάω την περίοδο του πένθους. Νομίζω ότι κάποιος έχει πεθάνει. Τι βιώνω λίγο τραυματικά. Τον χρόνο δεν μπορώ να τον σταματήσω, ούτε να τον γυρίσω πίσω. Μπορώ να τον αποδεχτώ, να τον αγαπήσω κι εύχομαι να με αγαπήσει κι αυτός».
Δηλώνει πως δεν έχει εμμονές με τον γάμο αν και έχει δεχτεί πολλές προτάσεις. «Προτάσεις γάμου μου έχουν κάνει. Αλλά και ο γάμος είναι μια μεταφυσική ιστορία. Έχω μια επαναστατική χροιά στο χαρακτήρα μου». Όσο για το μητρικό της ένστικτο; «Μάλλον κοιμήθηκε με όλα αυτά. Ξύπνησε, είδε ότι δεν γίνεται τίποτα και ξανακοιμήθηκε».
Τα τελευταία χρόνια η ηθοποιός συμβουλεύεται ψυχαναλυτή. «Η ψυχανάλυση σε κάνει πιο επιεική με τον εαυτό σου και τον κόσμο. Με την ψυχανάλυση μπαίνουν τα πράγματα στα σωστά τους μεγέθη. Το ότι μας άφησε ο γκόμενος σημαίνει το τέλος του κόσμου. Δεν είναι! Η χυλόπιτα δεν είναι το τέλος του κόσμου».


Πηγή: ΕΓΩ
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...