Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010

Ηθικό Δίδαγμα...

Aποφασίζουν κάποτε, ο Μπαχ, ο Μπετόβεν και ο Μότσαρτ να πάνε ταξίδι με καράβι και να συνθέσουν νέα μουσικά αριστουργήματα. Εκεί που είναι μακριά, χαμένοι στους ωκεανούς, ξαφνικά, τους επιτίθενται πειρατές και τους πιάνουν αιχμάλωτους!

Φωνάζε...ι ο αρχηγός τον Μπαχ και του λέει:

- Εσύ! πήγαινε να... καθαρίσεις το κατάστρωμα!
- Καλά, είσαι σοβαρός; του απαντάει ο Μπαχ. Ξέρεις ποιος είμαι εγώ;
- Ποιος; ρωτάει ο αρχηγός.
- Εγώ είμαι ο Μπαχ! O πασίγνωστος μουσικός! απαντάει εκείνος.
- Ουτε που με νοιάζει! του λέει ο αρχηγός και τον σκοτώνει.
Φωνάζει ο αρχηγός τον Μπετόβεν και του λέει:
- Τσακίσου να καθαρίσεις το κατάστρωμα και μετά θα μαγειρέψεις για όλο το πλήρωμα!
- Εγώ; ξαφνιάζεται ο Μπετόβεν. Εγώ είμαι ο μεγαλύτερος μουσικός όλων των εποχών... Δεν μπορώ να ασχοληθώ με τέτοιες χαμηλές δουλειές!
- Και μένα σκασίλα μου! απαντάει ο αρχηγός και τον σκοτώνει.
Τέλος φωνάζει τον Μότσαρτ και του λέει:
- Αφού καθαρίσεις το κατάστρωμα και μαγειρέψεις για τα παλικάρια, ετοιμάσου να μας διασκεδάσεις όλο το βράδυ χορεύοντας!
- Δεν είμαστε καλά! απαντάει ο Μότσαρτ. Εγώ είμαι ο παγκοσμίου φήμης μουσικός Μότσαρτ και δεν ασχολούμαι με τέτοιες αηδίες!
- Σκασίλα μου ρε όποιος κι αν είσαι... Όποιος δεν δουλεύει μου είναι παντελώς άχρηστος! του λέει ο αρχηγός των πειρατών και τον σκοτώνει.

Ηθικό Δίδαγμα: "Η ΠΕΙΡΑΤΕΙΑ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ"
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...