Σάββατο 16 Οκτωβρίου 2010

Βρογχοπνευμονία έπαθε η Liza Minelli

Η Liza Minelli ακύρωσε επτά προγραμματισμένες συναυλίες της στις ΗΠΑ μετά από την παραίνεση των ιατρών της, καθώς εκδήλωσε βρογχοπνευμονία.
Σε ανακοίνωση της, η 64χρονη Αμερικανίδα τραγουδίστρια και ηθοποιός δηλώνει πολύ απογοητευμένη που...
δεν θα μπορέσει να εμφανιστεί στις συναυλίες της, που είχαν προγραμματιστεί μια σήμερα στο Spokane της Ουάσινγκτον και οι υπόλοιπες τον επόμενο μήνα στη Βοστόνη, το Μέμφις, το Νάσβιλ και την Ινδιανάπολη.
«Οι ζωντανές παραστάσεις είναι το πάθος μου και είμαι πάρα πολύ απογοητευμένη που δεν θα μπορέσω να πραγματοποιήσω την περιοδεία μου. Δεν θέλω να απογοητεύσω τους θαυμαστές μου, καθώς η αφοσίωση μου σε αυτούς ήταν πρωταρχικής σημασίας σε όλη μου τη ζωή», σημειώνει η Minelli στην ανακοίνωση της.
Η Minelli θα ερμήνευε τραγούδια από το νέο της άλμπουμ «Confessions», στη διάρκεια της περιοδείας της.
Η ίδια επισημαίνει ότι θα επιστρέψει στη σκηνή στις 20 Νοεμβρίου στο Στέιτεν Αϊλαντ της Νέας Υόρκης και θα συνεχίσει με συναυλίες στις 22 Νοεμβρίου στη Δομινικανή Δημοκρατία και στις 5 Δεκεμβρίου στο Σαν Φρανσίσκο.


real.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...