H BMW δεν επέλεξε την ηλιόλουστη Καλιφόρνια για να κάνει τα επίσημα αποκαλυπτήρια της ολοκαίνουργιας ανοικτής Σειράς 6 αλλά έδωσε πληροφορίες και μια τεράστια gallery φωτογραφιών ώστε να μας ενημερώσει για το νέο της αυτοκίνητο.
Βασισμένη στην 6 Series Concept η ανοικτή έκδοση της νέας Σειράς 6 είναι κατά 74mm μακρύτερη, 39 mm βραδύτερη, και 9mm κοντύτερη από την...
προηγούμενη γενιά και διαθέτει μακρύ καπό, την χαρακτηριστική νέα γρίλια της BMW, φώτα Xenon, LED φώτα ομίχλης, ζάντες 18″ (19″ στην έκδοση 650i). Η μαλακή υφασμάτινη οροφή έχει πλέον ένα νέο μηχανισμό ο οποίος μπορεί να την ανοίξει σε 19″ και να την κλείσει σε 24″, ακόμη και όταν το αυτοκίνητο κινείται με 40 χλμ/ώρα. Χάρη στις νέες διαστάσεις, οι πίσω επιβάτες έχουν περισσότερο χώρο ενώ αυξήθηκε και ο χώρος αποσκευών στα 350 λίτρα (300 με την οροφή κατεβασμένη).
Στο εσωτερικό, διαθέτει καλύτερης ποιότητα υλικά από την πρώτη γενιά, ενώ το ταμπλό είναι στραμμένο προς τον οδηγό. Ξεχωρίζουν οι δερμάτινες Nappa επενδύσεις (στον επιπλέον εξοπλισμό είναι διαθέσιμο το σύστημα SunReflective Technology), η οθόνη 10.2″, τα 16 ηχεία της Bang & Olufsen, τα ξύλινα και τα μαύρα γυαλιστερά διακοσμητικά δίνοντας την luxury εικόνα που αρμόζει σε μια BMW.
Αρχικά θα είναι διαθέσιμη σε 2 εκδόσεις με 2 κινητήρια σύνολα. Η 640i θα εφοδιάζεται με τον 6κύλινδρο σε σειρά, turbo 3.0λιτρο κινητήρα απόδοσης 320 ίππων με 45 κιλά ροπής που της επιτρέπει να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 5.7 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.
Η έκδοση 650i εφοδιάζεται με τον 4.4 λίτρων V8 turbo κινητήρα απόδοσης 407 ίππων με 60 κιλά ροπής. Τα 0-100χλμ/ώρα έρχονται σε 5.0 δευτερόλεπτα ενώ και εδώ, η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.
Υπάρχουν δύο διαθέσιμα κιβώτια, το 6-τάχυτο χειροκίνητο και το αυτόματο 8-τάχυτο το οποίο σε μερικές χώρες όπως η Αγγλία θα είναι στον στάνταρ εξοπλισμό.
Για να βελτιωθεί η οδηγική της συμπεριφορά, οι άνθρωποι της BMW εφοδίασαν την ανοικτή Σειρά 6 με μία προηγμένη αλουμινένια ανάρτηση, με διπλά ψαλίδια μπροστά και πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Φυσικά από τεχνολογικής πλευράς, το σύστημα Dynamic Damper Control βρίσκεται στον στάνταρ εξοπλισμό, ενώ το Active Roll Stabilization, το οποίο βελτιώνει το κράτημα στις στροφές, στον επιπλέον.
Διαθέσιμο επιπλέον είναι και το Integral Active Steering system το οποίο συνδυάζεται με τον Active Steering system του μπροστά άξονα και διαθέτει έναν πίσω άξονα ο οποίος στρίβει ελάχιστα ώστε να βελτιώσει ακόμη περισσότερο την σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες, αλλά και την ευελιξία στο παρκάρισμα και στην οδήγηση εντός πόλεως.
Ντεμπούτο αναμένεται να κάνει στην Ευρωπαϊκή αγορά τον Μάρτιο του 2011 (όπου αναμένεται να παρουσιαστεί στην έκθεση της Γενεύης). Τεράστια photogallery και αναλυτικό δελτίο τύπου στη συνέχεια.
AutoBlog.gr