Τρίτη 24 Μαΐου 2011

«Όχι μωρό μου, μην φοβάσαι δεν θα χάσεις τη δουλειά σου»

Διαλόγους που σοκάρουν ανάμεσα στον Στρος Καν και την καμαριέρα, δημοσιεύει σήμερα κατ΄αποκλειστικότητα το «Fox News». Επικαλούμενο αστυνομικές πηγές, παρουσιάζει τα όσα...
ειπώθηκαν ανάμεσα στον πρώην επικεφαλής του ΔΝΤ και την καμαριέρα του «Sofitel».
H καμαριέρα έχει μόλις μπει στο δωμάτιο του Στρος Καν. Γνωρίζει ότι το δωμάτιο αυτό είναι για VIP άτομα, χωρίς όμως να ξέρει ποιος είναι και ο… «ένοικος». Με το που τον αντικρίζει γυμνό, κρύβει αμέσως το πρόσωπο με τα χέρια της.


Ο πρώην ισχυρός άνδρας του ΔΝΤ, την πλησιάζει και χαϊδεύοντας την αρχίζει να τη σπρώχνει προς το κρεβάτι. Η ίδια αντιστέκεται διακριτικά στην αρχή και με διάφορα κόλπα προσπαθεί να τον αποφύγει γιατί είναι VIP πελάτης και κινδυνεύει να χάσει τη δουλειά της. Του λέει ότι ο διευθυντής της έρχεται (ενώ δεν έρχεται) και ότι δεν θέλει να μαλώσουν οι δυο τους γιατί αν το μάθουν τα αφεντικά της θα μείνει άνεργη.


Όσο πιο πιεστικός γίνεται ο Στρος Καν τόσο αντιστέκεται εκείνη και αρχίζει ο μεταξύ τους διάλογος:


Καμαριέρα: «Σε παρακαλώ σταμάτα. Χρειάζομαι τη δουλειά μου. Δεν μπορώ να χάσω τη δουλειά μου, μην το κάνεις αυτό. Σε παρακαλώ σταμάτα. Σταμάτα!», αρχίζει να επαναλαμβάνει επίμονα.


Στρος Καν: «Όχι μωρό μου. Μην ανησυχείς, δε θα χάσεις τη δουλεία σου. Σε παρακαλώ μωρό μου, μην ανησυχείς», της απαντά ο πρώην επικεφαλής του ΔΝΤ, προσπαθώντας να την καθησυχάσει, ρωτώντας την επίμονα: «Δεν ξέρεις ποιος είμαι; Δεν ξέρεις ποιος είμαι;»


Ολ΄αυτά εκτυλίσσονται με τον Στρος Καν να προσπαθεί επίμονα να την τραβήξει στο διάδρομο της σουίτας. Τελικά η 32χρονη καμαριέρα καταφέρνει να τον απομακρύνει, τον σπρώχνει, και τότε είναι που εκείνη πέφτει πάνω σε μια τσάντα από εφημερίδες, γλιστρά και ο Στρος Καν βρίσκει την ευκαιρία να την πιέσει να του κάνει στοματικό σέξ.


Στο τέλος η καμαριέρα του ξαναφεύγει σπρώχνοντας τον πάνω σε μια ντουλάπα. Σύμφωνα μάλιστα με το μεγάλο αμερικανικό δίκτυο, το χτύπημα αυτό του κατάφερε και μια γρατζουνιά στην πλάτη.


Η επίθεση, υπολογίζεται ότι κράτησε περίπου μισή ώρα με την καμαριέρα να περιγράφεται από τις εν λόγω αστυνομικές πηγές ως «βαθιά θρησκευόμενη» και ανίδεη σχετικά με το ποιος ήταν ο άντρας που της επιτέθηκε.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...