Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

H Monica Belluci γυμνή... χωρίς μακιγιάζ!

Στα 47 της χρόνια μπορεί ακόμα να κόβει την ανάσα του ανδρικού πληθυσμού... Η Monica Belluci φωτογραφήθηκε ολόγυμνη και χωρίς μακιγιάζ για το εξώφυλλο του περιοδικού Elle και είναι από τις φορές που τα λόγια είναι περιττά...
Χωρίς ίχνος χυδαιότητας, η αποκαλυπτική της φωτογράφιση αιχμαλωτίζει τη...
σαγηνευτική γοητεία της Ιταλίδας καλλονής, που κατέκτησε τον κόσμο με την απαράμιλλη ομορφιά της.
''Η αληθινή Monica'' είναι ο τίτλος του αφιερώματος του γαλλικού Elle στην θεά της διεθνούς showbiz και η Belluci μιλάει για τον γάμο της με τον Vincent Cassel, τη νέα της ταινία και το... σώμα της.
''Το σώμα μου δεν είναι τέλειο. Όμως δεν έχω κανένα πρόβλημα με αυτό. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τις ατέλειές μου. Εδώ που τα λέμε, κανείς δεν είναι τέλειος. Πρέπει να αγαπήσουμε το σώμα μας'' δηλώνει και κάπου εκεί η μέση νοικοκυρά της πετάει δυο τρία... κοσμητικά επίθετα!


''Αναρωτιέμαι πολύ συχνά πόσο θα διαρκέσει ο γάμος μου. Θα είναι τυχερός; Θα είμαι ευτυχισμένη; Το να στεριώσει ένας γάμος, είναι σπάνιο πράγμα.'' λέει και δεν ξέρουμε αν έχει κάτι στο μυαλό της, αλλά μέχρι σήμερα ξέραμε ότι ο γάμος της είναι από τους ευτυχείς της showbiz.


''Τα παιδιά μου είναι ιη ζωή μου. Τα παίρνω παντού μαζί μου. Δεν έχω κανένα πρόβλημα να τα αφήνω σπίτι αλλά θέλω να τους προσφέρω το μεγαλύτερο δυνατό αίσθημα ασφάλειας.'' καταλήγει.


nooz.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...