Συνεχίζουν να ενισχύουν την παρουσία τους κατά μήκος των εθνικών οδικών δικτύων οι ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων Δημόσιας Χρήσης, στο πλαίσιο της απόφασής τους να κλιμακώσουν τις κινητοποιήσεις τους.
Οι επαγγελματίες αυτοκινητιστές...
δεν έμειναν ικανοποιημένοι από την κίνηση καλής θέλησης, στην οποία προέβη ο υπουργός Μεταφορών Δημήτρης Ρέππας για την αύξηση της αξίας των βυτιοφόρων κατά 42.000 ευρώ, καθώς όπως υποστηρίζουν, η αύξηση αυτή είναι άνευ αντικειμένου, αφού μετά την πάροδο της τριετίας η αξία της άδειας θα μηδενιστεί. Οι ίδιοι ζητούν η αξία της αδείας μετά την πάροδο της μεταβατικής περιόδου, να είναι το ένα τρίτο της σημερινής, κάτι που φυσικά αποκλείει η κυβέρνηση.
Σύμφωνα με τους επαγγελματίες αυτοκινητιστές, αυτή τη στιγμή είναι παρατεταγμένα σε δρόμους στο Λεκανοπέδιο Αττικής, πάνω από 750 φορτηγά και Βυτιοφόρα σε συνολικά 14 μπλόκα.
Παραταγμένα εξακολουθούν να είναι οχήματα και στα δύο ρεύματα της Εθνικής Οδού Αθηνών-Κορίνθου και στα διόδια της Ελευσίνας. Το τρίτο σημείο είναι στην Αθηνών-Κορίνθου στο ύψος Χαϊδαρίου, όπου βρίσκονται φορτηγά και γερανοφόρα οχήματα.
Παρατεταγμένα οχήματα βρίσκονται επίσης στα διόδια της Κορίνθου, στην περιοχή της Μεταμόρφωσης, στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας, στην Παραλιακή και συγκεκριμένα στην Ποσειδώνος, στο ύψος του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας, στον κόμβο Μαρκοπούλου στη λεωφόρο Αθήνας-Σουνίου και στη συμβολή των λεωφόρων Αλίμου και Βουλιαγμένης.
Σε όλα τα σημεία συγκέντρωσης βρίσκονται άνδρες της τροχαίας και δυνάμεις των ΜΑΤ, οι οποίοι έχουν ρητές εντολές να μην επιτρέψουν στα φορτηγά να φύγουν ομαδικά και να κάνουν πορεία προς το κέντρο της Αθήνας.
Ωστόσο, από την κινητοποίηση στα διόδια της Ελευσίνας δεν έλειψαν και οι μικροεντάσεις, καθώς ιδιοκτήτες που βρίσκονται με τα οχήματά τους στην περιοχή δεν επέτρεπαν σε άλλα φορτηγά να περάσουν προς την Αθήνα. Μάλιστα, πολλοί ιδιοκτήτες φορτηγών προχώρησαν σε διαπληκτισμούς με τις αστυνομικές δυνάμεις, όταν υπάλληλοι της αστυνομίας ζήτησαν άδειες κυκλοφορίας και ταυτότητες από οδηγούς.
Την ίδια ώρα, τα προβλήματα στην αγορά καυσίμων έκαναν ήδη την εμφάνισή τους, ενώ εμφανείς είναι οι ελλείψεις σε βασικά καταναλωτικά αγαθά, μεταξύ των οποίων και φάρμακα, ενώ προβλήματα αντιμετωπίζουν και οι εξαγωγικές επιχειρήσεις. Οι εταιρείες εμπορίας πετρελαιοειδών υποστηρίζουν πως τα ιδιωτικά βυτιοφόρα δεν επαρκούν για να εξυπηρετηθεί η τροφοδοσία.
Εν τω μεταξύ, ισχυρή είναι η παρουσία βυτιοφορέων στη Βόρεια Ελλάδα, με συνολικά 330 ακινητοποιημένα οχήματα. Φορτηγά και βυτιοφόρα δημόσιας χρήσης παραμένουν παρατεταγμένα στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, στην πύλη 16, στο Δερβένι, στην περιοχή Τιτάν, στην περιοχή της Λαχαναγοράς και στη Γέφυρα, στις αποθήκες του Lidl.
Οι ιδιοκτήτες ΦΔΧ δηλώνουν αποφασισμένοι να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους τουλάχιστον μέχρι την Τετάρτη, οπότε αναμένεται να ψηφιστεί το νομοσχέδιο. Συγκέντρωση ετοιμάζουν για τις 12 το μεσημέρι της Τρίτης στα γραφεία τους στην Πειραιώς, ενώ μετά θα ακολουθήσει πορεία στη Βουλή και καθιστική διαμαρτυρία. Την Τρίτη, οι αυτοκινητιστές της Βόρειας Ελλάδας θα συμμετάσχουν στην πανελλαδική συνέλευση στην Αθήνα.
News247