Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010

Ειρήνη Μερκούρη «Αντιμετωπίζω μια αρρωστημένη κατάσταση»

Η Ειρήνη Μερκούρη βρέθηκε καλεσμένη στη δεύτερη εκπομπή της Χριστίνας Λαμπίρη για τη φετινή σεζόν και μεταξύ άλλων μίλησε για το «μεγαλύτερό της εχθρό» που της δημιουργεί εμπόδια στην επαγγελματική της ζωή.

«Ξέρω ότι έχω πολλούς εχθρούς αλλά αυτός είναι ο μεγαλύτερος μέχρι τώρα και ίσως τα δημιουργεί όλα αυτά γιατί έχει μια δύναμη, σίγουρα. Πολλοί
δεν είναι άνθρωποι αλλά μηχανές, όπως αυτός. Έχει τεράστιο πρόβλημα μαζί μου, ο συγκεκριμένος. Δεν ασχολούμαι, δεν έχω κάποιο πρόβλημα συγκεκριμένο», είπε η τραγουδίστρια ενώ συμπλήρωσε: «Όταν είσαι δημόσιο πρόσωπο, έχουν όλοι την ευχέρεια να σε βλέπουν, να σε ερωτεύονται και να σε θαυμάζουν. Μπορεί να με επιθυμούν αλλά δεν σημαίνει ότι εγώ θα ενδώσω».

Η Ειρήνη Μερκούρη προσπάθησε να εξηγήσει τη συμπεριφορά του δηλώνοντας: «Έχει πάρει την ερωτική του απόρριψή. Δεν είναι κακό να διεκδικήσεις μια γυναίκα αλλά πολλές φορές αυτή η κατάσταση είναι αρρωστημένη. Αντιμετωπίζω και εγώ μια τέτοια αρρωστημένη κατάσταση. Αν φτιάχνεις καταστάσεις στο μυαλό σου, είναι δικό σου πρόβλημα».
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...