«Ανατολικό ζήτημα» έγινε πριν από λίγες μέρες μεταξύ ταξιτζή και τηλεφωνήτριας κέντρου ραδιοταξί Πάτρας μια κούρσα, καθώς ο ταξιτζής διαμαρτυρόταν για ώρα γιατί προτιμήθηκε συνάδελφός του, αντί γι' αυτόν.
Ωστόσο, η είδηση δεν βρίσκεται στη διαμαρτυρία του ταξιτζή αυτή καθαυτή, αλλά στο γεγονός ότι η τηλεφωνήτρια του κέντρου υποχρεώθηκε...
να του μετρήσει δύο φορές (!) στον «αέρα» τις οδούς από τις οποίες απείχε από τον πελάτη, για να του αποδείξει ότι δικαίως πήρε την κούρσα ο συνάδελφός του και όχι ο ίδιος!
Όλα ξεκίνησαν όταν το τηλεφωνικό κέντρο ραδιοταξί δέχθηκε τις πρώτες πρωινές ώρες κλήση για κούρσα σε κεντρικό δρόμο της Πάτρας. Η τηλεφωνήτρια έδωσε την κούρσα σε ταξιτζή που βρισκόταν σε γειτονική πιάτσα, αλλά ο πρωταγωνιστής της ιστορίας, ακούγοντας στον «αέρα» την κλήση, άρχισε να διαμαρτύρεται γιατί δεν πήρε αυτός την κούρσα, με το επιχείρημα ότι ήταν πιο κοντά.
Τότε ξεκίνησε ένας απίστευτος διάλογος μεταξύ του διαμαρτυρόμενου ταξιτζή και της τηλεφωνήτριας, με αυτήκοους μάρτυρες τους υπόλοιπους ταξιτζήδες και, φυσικά, τους πελάτες τους.
Μπροστά στην επιμονή του ταξιτζή να αποδείξει ότι έπρεπε να πάρει αυτός την κούρσα, η τηλεφωνήτρια άρχισε να του απαριθμεί και να του καταγράφει μια προς μια τις οδούς που βρισκόταν μακριά από τον πελάτη για να του αποδείξει ότι ο συνάδελφός του βρισκόταν πιο κοντά απ' αυτόν. Και όταν έδειξε ότι δεν πείστηκε ή δεν κατάλαβε, η τηλεφωνήτρια δεν «μάσησε» και του απαρίθμησε και πάλι τις οδούς που βρισκόταν μακριά από τον πελάτη!
Άλλωστε, η απόσταση είναι το κριτήριο για να πάρει κάποιος ταξιτζής μια κούρσα από τηλεφωνική κλήση, ενώ εάν κοντά (ή πιο κοντά) στον πελάτη βρίσκεται πιάτσα την παίρνει ο ταξιτζής που έχει προτεραιότητα σ' αυτήν.
«Έχει δύο ταξί και λεφτά»!
Ο διάλογος μεταξύ του διαμαρτυρόμενου ταξιτζή και της τηλεφωνήτριας δεν έμεινε ασχολίαστος από συναδέλφους του. «Κοίτα πώς κάνει για μια κούρσα. Και να σκεφτείς ότι έχει δύο ταξί και πολλά λεφτά», σχολίασε χαρακτηριστικά ένας ταξιτζής, που έτυχε να τον γνωρίζει προσωπικά.