Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

Αφήνουν «παράθυρο» οι φορτηγατζήδες

«Όταν οι προθέσεις είναι καλές, οι συναντήσεις είναι σύντομες και αποτελεσματικές» δήλωσε με... νόημα ο πρόεδρος των ιδιοκτητών φορτηγών, Γιώργος Τζωρτζάτος, μετά τη συνάντηση που είχε το βράδυ της Πέμπτης με τον υπουργό Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη.
Από την πλευρά του, ο υπουργός δεν έκανε καμία
δήλωση για το αποτέλεσμα της συνάντησης. Οι πληροφορίες πάντως θέλουν τους φορτηγατζήδες να προβαίνουν σε ανακοινώσεις αργότερα το βράδυ της Πέμπτης.
Πριν από τη συνάντηση των δύο πλευρών, είχε γίνει γνωστό ότι η συζήτηση δεν θα αφορούσε μόνο στο θέμα της ένταξης του επαγγέλματος στα προγράμματα του ΕΣΠΑ, αλλά συνολικότερα στην κατεύθυνση της εξεύρεσης λύσης για την αποκατάσταση της ομαλότητας στην αγορά, καθώς υπάρχουν έντονες δυσλειτουργίες σε αρκετούς κλάδους.
Συνεχίζεται ο «κλεφτοπόλεμος»
Εν τω μεταξύ, οι ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων Δημόσιας Χρήσης εφευρίσκουν νέους τρόπους, προκειμένου να συνεχίζουν τον «κλεφτοπόλεμο» με την αστυνομία. Παράλληλα, συνεχίζονται και οι επιθέσεις κατά οδηγών φορτηγών, που εκτελούν μεταφορές. Από το βράδυ της Τετάρτης μέχρι το μεσημέρι της Πέμπτης είχαν καταγγελθεί περίπου 20 επιθέσεις, από τις οποίες προκλήθηκαν υλικές ζημιές στα οχήματα.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των φορτηγατζήδων, πάνω από 3.000 φορτηγά βρίσκονται παρατεταγμένα σε κομβικά σημεία των εθνικών οδών, χωρίς ωστόσο να δημιουργούνται προβλήματα στην ομαλή κυκλοφορία των οχημάτων. Ορισμένοι ιδιοκτήτες, πάνω από 400 τον αριθμό, προκειμένου να αποφύγουν τα νέα μέτρα που προτίθεται να πάρει η κυβέρνηση, έσπευσαν και έβγαλαν από τα αυτοκίνητά τους τις πινακίδες με τους αριθμούς κυκλοφορίας, για να μην είναι εύκολο να εντοπιστούν από τους αστυνομικούς.
Την ίδια ώρα, ο εμπορικός και επιχειρηματικός κόσμος κρούει τον κώδωνα του κινδύνου, καθώς έχει ξεπεραστεί η «κόκκινη γραμμή» και η αγορά εκπέμπει SOS, ενώ πολλοί επιχειρηματίες άρχισαν να προσφεύγουν στη Δικαιοσύνη, υποβάλλοντας μηνύσεις.
Την Πέμπτη, επίσης, άρχισαν να εκτελούνται μεταφορές από τις Διαμεταφορικές Επιχειρήσεις, οι οποίες από την Τετάρτη διαχώρισαν τη θέση τους και κάλεσαν τα μέλη τους να επανέλθουν στην εργασία. Το μεταφορικό έργο γίνεται πλέον ομαδικά, δηλαδή συγκροτούνται κομβόι οχημάτων, τα οποία μετακινούνται συνοδεία περιπολικών της αστυνομίας, για να αποφευχθούν τυχόν επεισόδια και ζημιές στα οχήματά τους από μεταφορείς που παραμένουν στα μπλόκα.
Σοβαρότατο πρόβλημα αντιμετωπίζει και το λιμάνι του Πειραιά, στο οποίο εκτιμάται ότι είναι συσσωρευμένα πάνω από 8.000 κοντέινερ και οι αποδέκτες τους όχι μόνο δεν μπορούν να τα παραλάβουν, αλλά πληρώνουν και επιπλέον χρήματα για την αποθήκευση και φύλαξή τους.


protothema.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...