Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

Οι "Αληθινές Νοικοκυρές" του ΑΝΤ1 στην πρώτη τους συνέντευξη

Έχουν ίδιο γούστο, ίδιο χιούμορ, έχουν περάσει από δύο γάμους και δύο διαζύγια και έχουν αποκτήσει από έναν γιο. Όσα τις συνδέουν είναι πολλά και είναι αποφασισμένες να κάνουν μαζί ακόμη περισσότερα. Φέτος συνυπάρχουν στο καινούριο ριάλιτι Real Housewives of Athens
και παράλληλα υπογράφουν την πρώτη τους σειρά ρούχων, με τίτλο «Christine & Joe».


Τζο, κάποια δημοσιεύματα αναφέρουν ότι απο­φάσισες να ασχοληθείς με τα ρούχα, χάρη στον πρώην σύζυγό σου ή ακόμη και για να τον εκδικηθείς.

Τζο: Η αλήθεια είναι ότι ασχολούμαι με τα ρού­χα από τα δεκαεπτά μου. Τότε δεν είχα οικο­νομική άνεση και αγόραζα ρούχα από μια εται­ρεία εισαγωγής και τα πουλούσα σε φίλες μου. Στα είκοσι, άνοιξα το πρώτο μου ατελιέ στο Κολωνάκι, στη Δημοκρίτου, με τη δίδυμη αδελ­φή μου. Κάναμε μίνι σόου και ήμαστε και οι πρώτες που κάναμε street show, κάτι το οποίο δεν υπήρχε τότε. Το 1992 το μοντέλο μας ήταν η Μπέττυ Μαγγίρα. Ύστερα από οκτώ χρόνια γνώρισα τον πρώην σύζυγό μου και ακολούθησα την εταιρεία του.



Μέσα σε όλα, γιατί είπατε «ναι» στο ριάλιτι Real Housewives of Athens του ΑΝΤ1;

Χριστίνα: Εμένα με προσέγγισαν πρώτη, πριν από ενάμιση χρόνο. Μου άρεσε η ιδέα από την αρχή. Κι επειδή έχω ακούσει ορισμένους να ειρωνεύονται τη λέξη «νοικοκυρές», απαντώ: «Ναι, νοικοκυρές!» Γιατί όταν μια γυναίκα είναι μητέρα, μόνη, και εργάζεται, είναι νοικοκυρά. Όταν τα κάνει όλα αυτά, είναι νοικοκυρά, είτε τους αρέσει είτε όχι.

Τζο: Η κάμερα θα μας ακολουθεί σε συγκε­κριμένα κομμάτια της καθημερινότητάς μας. Ένα ραντεβού, μια απλή έξοδο, ένα μέρος της προσωπικής μας ζωής. Δεν θα δουν τίπο­τα στημένο οι τηλεθεατές.

Χριστίνα: Στις περισσότερες λήψεις είμαι αχτένιστη και αμακιγιάριστη. Είναι μέρος της καθημερινότητάς μου. Επίσης γράφτηκε ότι: «Θα δούμε μέσα στην κρίση, τι μπορούν να κάνουν τα λεφτά τους!». Καμία σχέση.

Τζο: Ούτε αυτό μπορώ να το καταλάβω. Εγώ δεν είχα ένα καλό διαζύγιο και έχω περάσει αρκετές δυσκολίες τα προηγούμενα δύο χρό­νια. Προσπαθώ να διατηρήσω κάποια κεκτη­μένα μου και να δώσω ό,τι καλύτερο μπορώ στον γιο μου.


Υπάρχει κάποιος στη ζωή σας που θα τον προβάλλετε μάλιστα μέσα από το ριάλιτι;

Χριστίνα: Υπάρχει, αλλά δεν θα ήθελα να τον προβάλλω. Την έχω πληρώσει πολλές φορές με το να μιλώ για την προσωπική μου ζωή. Κακά τα ψέματα, μια σχέση σήμερα είναι και αύριο δεν είναι. Μια ζαριά είναι η σχέση. Δεν θα ήθελα να βγει προς τα έξω. Τον θέλω μόνο για μένα.

Τζο: Τα τελευταία δύο χρόνια είμαι μόνη μου. Φυσικά, υπάρχει φλερτ και έχω βγει με διάφο­ρους άντρες, αλλά μέχρι εκεί. Ο Μάριος και η δουλειά μου είναι οι προτεραιότητές μου.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...