Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2010

Μαμαλάκης:«Έκανα πρόταση σε δύο κανάλια και μου την πέταξαν στα μούτρα»!

Ως «μια καλή λύση σε περιόδους κρίσης» για τα κανάλια χαρακτήρισε τις εκπομπές μαγειρικής ο Ηλίας Μαμαλάκης, που αποκαλύπτει ότι περνάει πολύ δύσκολες στιγμές μετά τον χαμό της γυναίκας του.
«Αυτές οι εκπομπές (μαγειρικής) έχουν υψηλή τηλεθέαση, ακόμη και αυτές...
που ήταν ιδιαίτερα κακογυρισμένες και με ελάχιστο budget. Επομένως είναι μια καλή λύση για τα κανάλια. Εξασφαλίζουν καλά νούμερα σε εκπομπές χαμηλού κόστους», λέει και προσθέτει ότι αυτό που ξεχωρίζει μια εκπομπή είναι το πάθος και το κουράγιο των συντελεστών και το budget.
Ο κ. Μαμαλάκης που πρόσφατα έχασε την γυναίκα του εξηγεί πως πήρε την απόφαση να συμμετέχει στο «Top Chef»: «Πέρασα πολύ δύσκολες στιγμές και περνάω ακόμη. Μου ήλθε η πρόταση για το «Τop Chef» και με σωστή προσέγγιση, βαθιά ανθρώπινη, για μένα είναι εργασιοθεραπεία. Θα συμμετάσχω σε κάτι που αγαπώ πολύ. Θα δοκιμάζω φαγητό και θα κρίνω νέους που μαγειρεύουν. Ο,τι καλύτερο!», εξηγεί στο «Bήμα της Κυριακής».
Τέλος, ο κ. Μαμαλάκης αποκαλύπτει ότι πέρυσι έκανε πρόταση σε δύο κανάλια για εκπομπή και… του την πέταξαν στα μούτρα!
«Θα ήθελα να ξεπεράσω τον εαυτό μου και να κάνω κάτι ακόμη καλύτερο. Εχω το πρότζεκτ στο μυαλό μου. Χρειάζεται σκηνικά, κομπάρσους· χρειάζεται κάποια πράγματα. Την υπέβαλα πέρυσι σε δύο κανάλια και μου την πέταξαν στα μούτρα, προφανώς για οικονομικούς λόγους. Αλλά νομίζω ότι θα έρθουν καλύτερες ημέρες για την ελληνική τηλεόραση και πιστεύω ότι κάποια στιγμή θα το δούμε. Αν δεν γίνει έτσι όπως το θέλω, δεν θα γίνει ποτέ. Θα το κρατήσω στο μυαλό μου και θα το γλεντήσω μόνος μου», καταλήγει!


http://star.gr/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...