Μπορεί μια προεκλογική περίοδος να χαρακτηριστεί… ερωτική ή ξενέρωτη; Επηρεάζει το εκλογικό αποτέλεσμα η άνοδος ή η πτώση της λίμπιντο των ψηφοφόρων; Είναι ικανή η κάλπη να βάλει φωτιά στην ερωτική μας διάθεση;
Επιστημονικές έρευνες έχουν δείξει πως οι προεκλογικές περίοδοι των περασμένων ετών, ήταν άρρηκτα συνδεδεμένες με τη σεξουαλική διάθεση των ψηφοφόρων, αφού οι σεξουαλικές επιδόσεις του καθενός ήταν ανάλογες με την πορεία που είχε το κόμμα που υποστήριζε.
Ωστόσο, η προεκλογική περίοδος που διανύουμε, χαρακτηρίζεται από τους επιστήμονες η πιο «αντιερωτική» και «ξενέρωτη» των τελευταίων δεκαετιών, αφού οι ψηφοφόροι δεν δείχνουν κανένα ενδιαφέρον για την έκβασή της. Αποτέλεσμα, να μην επηρεάζονται ούτε ψυχολογικά, αλλά ούτε και ερωτικά.
Ο πρόεδρος της Εταιρείας Μελέτης Ανθρώπινης Σεξουαλικότητας, κ. Κων. Κωνσταντινίδης, σημειώνει ότι σε προηγούμενες έρευνες, «είχαμε παρατηρήσει πως όσοι ψηφοφόροι υποστήριζαν το κόμμα που κέρδιζε, παρουσίαζαν αυξημένη λίμπιντο σε σχέση με αυτούς που έχαναν. Για τη συγκεκριμένη εκλογική αναμέτρηση όμως, υπάρχει μια γενικότερη αδιαφορία».
Φυσικά, η οικονομική κρίση δεν θα μπορούσε να απουσιάζει και από αυτή την έρευνα, με τον τρόπο της βέβαια. «Η λίμπιντο των Ελλήνων είναι ήδη πεσμένη λόγω οικονομικής κρίσης, ενώ δεν υπάρχει αίσθημα αισιοδοξίας για το μέλλον. Έτσι, παρατηρείται αδιαφορία για το εκλογικό αποτέλεσμα αλλά και για το σεξ», επισημαίνει ο κ. Κωνσταντινίδης.
«Πολύ φοβάμαι, πως στο τέλος θα πρέπει να πληρώνουν τον κόσμο όχι μόνο για να ψηφίσει, αλλά ακόμη και για να κάνει έρωτα», καταλήγει ο κ. Κωνσταντινίδης.
Να σημειωθεί, πως η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 200 παντρεμένων ανδρών, ηλικίας 25 έως 65 ετών, οι οποίοι δήλωσαν στο ερώτημα «Τι σας απασχολεί περισσότερο αυτή την περίοδο», πως ενδιαφέρονται για τις εκλογές σε ποσοστό 2%. Το αντίστοιχο ποσοστό για το σεξ, δεν ξεπέρασε το 6%.
Real.gr