Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2010

Το "Νησί" δεν πάει Hollywood

Σύμφωνα με το βρετανικό τηλεοπτικό δίκτυο BBC η συγγραφέας του best seller «Το Νησί», Βικτόρια Χίσλοπ, πριν πάρει την απόφαση να δώσει τα δικαιώματα της παραγωγής του βιβλίου της σε ελληνική εταιρεία προκειμένου να γυριστεί το σίριαλ που...
από την πρώτη ημέρα προβολής του κέρδισε το ελληνικό κοινό, είχε δεχτεί πρόταση από το Hollywood.
Η ίδια είπε «όχι» στα 300.000 λίρες που της πρόσφεραν, γιατί ήθελε να έχει τον έλεγχο στο καλλιτεχνικό αποτέλεσμα παρά τις διαφωνίες που είχε αρχικά με τη μεταφορά του σεναρίου.
Σε συνέντευξη που παραχώρησε πριν λίγες ημέρες η συγγραφέας στο BBC, αποκάλυψε ότι αρχικά δεν είχαν πάντοτε σε όλα όλοι την ίδια άποψη. Στην Αγγλία, είπε, οι άνθρωποι είναι πιο ευγενικοί, ενώ οι Έλληνες ξεσηκώνονται και φωνάζουν, οπότε κι εκείνη έγινε τώρα λίγο πιο Ελληνίδα στους τρόπους της.
Είπε ακόμη ότι παίζει και η ίδια ένα μικρό ρόλο στη σειρά. "Στέκομαι δίπλα σε μία φίλη μου που έχει λέπρα και τα δάκρυά μου στη σκηνή είναι αληθινά, οπότε δεν υποκρινόμουν. Οι άνθρωποι έρχονται να δουν από κοντά τα σκηνικά, κάναμε γυρίσματα σε 20 διαφορετικά μέρη. Οι άνθρωποι έρχονταν στα εστιατόρια και τα μαγαζιά των περιοχών, οπότε έχω την αίσθηση πως κάτι έχω προσφέρει. Ναι, έχω αυτήν την αίσθηση της προσφοράς".


news247
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...