Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010

«Δεν έχω κάνει ποτέ one night stand»

Mία άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη έδωσε η Ελεονώρα Μελέτη στο περιοδικό Nitro, μιλώντας για «χυλόπιτες» που έχει φάει, one night stand αλλά και λεσβιακές περιπέτειες.
«Δεν μπορώ να με φανταστώ εκτός μόνιμης σχέσης, δεν κάνω περιστασιακές σχέσεις, δεν έχω κάνει ποτέ one night stand. Στην εφηβεία μου μάλιστα το κατέκρινα όπως και τα...
ναρκωτικά ή το τσιγάρο (…). Έτσι λοιπόν θα είμαι είτε μόνη μου είτε σε σχέση. Η μικρότερη σχέση που έκανα στη ζωή μου κράτησε εννιά μήνες.» είπε χαρακτηριστικά ενώ δε δίστασε να παραδεχθεί ότι παλιότερα υπήρξε «κρυφά καψούρα» με κάποιον, όμως δεν του το είπε ποτέ αφού όπως η΄ίδια λέει σημασία δίνει σε κάποιον που την φλερτάρει πρώτα εκείνος.


Η παρουσιάστρια μιλά και για τον Γιώργο Λιάγκα λέγοντας πως «απλά λύθηκαν κάποιες παρεξηγήσεις». Μάλιστα έχει μιλήσει και με την Φαίη Σκορδά στο τηλέφωνο προκειμένου να κανονίσουν πότε κι αν θα επισκεφτεί το πλατό του «Πρωινό μου».


Για την Ελένη Μενεγάκη, για την οποία έχει θετική γνώμη, λέει πως είναι από τους λίγους ανθρώπους με τους οποίους θα μπορούσε να βγει μαζί της ή ακόμα να πάει κι ένα Σαβ/κο κάπου. «Είναι ένας άνθρωπος με τον οποίο μπορείς να επικοινωνήσεις, να μιλήσεις, σε κάνει να νιώθεις άνετα.»


Η όμορφη παρουσιάστρια της «Πρωινής Μελέτης» που όπως εξομολογείται έμαθε πολλά για τον εαυτό της μέσα από την ψυχανάλυση, παραδέχεται ότι ακόμα και τώρα που έχει σχέση την φλερτάρουν άντρες… «Αυτό είναι κάτι που μου την δίνει πάρα πολύ όταν δεν το κάνουν ευγενικά και διακριτικά, ενώ ξέρουν ότι είμαι αλλού. Άλλο κάποιος να σου εκφράσει το θαυμασμό του και άλλο να σου την πέφτει ωμά. Σε κάτι τέτοιο είμαι ψυχρή και προκλητική στον τρόπο που θα επιστήσω την προσοχή στην ύπαρξη του συντρόφου μου. Ουσιαστικά μειώνω αυτόν που μου την πέφτει, εξυμνώντας τον σύντροφό μου. Το βλέμμα μου φωνάζει «Πόσο βλάκας είσαι;»».


Τέλος, η Ελεονώρα μας ετοιμάζει μία μεγάλη έκπληξη… Συζητάει για κάτι θεατρικό σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο….
Πηγή: Nitro, star.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...