Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2010

«Μου έκαναν πρόταση για το X-Factor»

Στην εκπομπή «OK» του Θέμη Γεωργαντά, μίλησε η Δέσποινα Βανδή για την οικογενειακή της ζωή, για τις τηλεοπτικές προτάσεις που είχε, καθώς και για τις θυσίες που θα έκανε για τη δουλειά της.

«Θα έκανα ταινία και δεν θα φοβόμουν να πάρω και
20 κιλά, αν μου το ζητούσαν. Θα είχα έτσι άλλοθι να τρώω ό,τι θέλω, όλη την ώρα», είπε η ανατρεπτική Δέσποινα, τονίζοντας ότι θα προτιμούσε να παχύνει από το να κόψει τα μαλλιά της για να συμμετέχει σε κινηματογραφική ταινία.

Για το «X-Factor»: «Μου έκαναν πρόταση, δεν ήταν ακόμη σίγουρο ότι ο Σάκης Ρουβάς θα ήταν στην παρουσίαση και φέτος. Ήταν κάτι που δεν είχα τολμήσει να κάνω. Ήταν ένα άγνωστο αντικείμενο για μένα».

Στην ερώτηση αν θα άφηνε την 7χρονη κόρη της, Μελίνα, να συμμετάσχει σε ριάλιτι τραγουδιού, η Δέσποινα είπε με ειλικρίνεια: «'Ολοι αυτοί οι διαγωνισμοί είναι ένας τρόπος να αναδειχτούν κάποια άτομα με φωνή. Δεν νομίζω ότι θα έπρεπε να δεχτεί τόση δημοσιότητα. Υπάρχουν άνθρωποι γύρω που θα μπορούσαν να δουν αν είχε ταλέντο».

Για τα σίριαλ: «Δεν μπορώ καθόλου τα τουρκικά σίριαλ. Αλλάζω αμέσως κανάλι. Δεν μπορώ να αντιληφθώ ότι έχουμε τόσους καλούς ηθοποιούς, σεναριογράφους, σκηνοθέτες κ.λπ., κι εμείς βλέπουμε σίριαλ από την Τουρκία».

Για τα ριάλιτι μαγειρικής: «Επειδή μου αρέσει η μαγειρική και η κουζίνα σίγουρα θα ρίξω μια ματιά για να δω ακριβώς τι κάνουνε».

Για τον Φοίβο: «Αισθάνομαι πολύ καλά μαζί με τον Φοίβο. Με γνωρίζει, θα με προχωρήσει, θα δοκιμάσουμε και κάτι άλλο και πάντα έχω την ασφάλεια. Πέρα από το ταλέντο του, μου αρέσει και ως άνθρωπος».

yupi.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...