Πέμπτη 12 Μαΐου 2011

Μιραλάς: Τώρα είμαι ήρεμος να παίξω

Την ικανοποίηση του για την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Ολυμπιακό εξέφρασε ο Κέβιν Μιραλάς που μίλησε και για τη νέα σεζόν.
Αναλυτικά όσα είπε ο Βέλγος άσος του Ολυμπιακού στο "ΦΩΣ":...

Για την αναπροσαρμογή του συμβολαίου του:«Το θέμα έληξε και πλέον είμαι μια χαρά. Την προηγούμενη εβδομάδα δεν ήμουν στην καλύτερη ψυχολογική κατάσταση, αλλά τέλος καλό, όλα καλά. Από χτες έχω λόγους να αισθάνομαι μια χαρά και έχω λόγους να παίξω ήρεμος τώρα την μπάλα μου στον Ολυμπιακό».
Για το γεγονός ότι συμφώνησε πολύ γρήγορα με τον Βαγγέλη Μαρινάκη: «Ήταν κάτι που ήθελα από την πρώτη στιγμή, από την πρώτη μέρα όταν μπήκα στον αγωνιστικό χώρο και έπαιξα με αυτή τη φανέλα. Το είχα ξεκαθαρίσει εδώ και καιρό ότι ήθελα να μείνω. Το νέο συμβόλαιό μου είναι για τρία χρόνια. Πλέον όμως κοιτάμε μπροστά».
Για την επόμενη χρονιά: «Το μόνο που πρέπει να κάνουμε είναι να δουλέψουμε και να κοιτάξουμε την επόμενη χρονιά. Θα είναι μια σεζόν με πολλές υποχρεώσεις σε Ελλάδα και Champions League.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...