Σάββατο 14 Μαΐου 2011

Internet Explorer 9: Αξίζει να τον δείτε!

Αν και ποτέ δεν ήμουν fan του Internet Explorer, μπορώ να πω ότι ο νέος Internet Explorer 9 μου άρεσε. Όταν πρωτοβγήκε είπα να τον δοκιμάσω για να δω τι καινούργιο είχε ο...
 νέος browser της Microsoft.
Έτσι λοιπόν τον κατέβασα και τον εγκατέστησα. Ήδη από την… πρώτη εικόνα είδα ότι είχε πολλές αλλαγές και μπορώ να πω ότι μου άρεσε το design και ιδιαίτερα που σου έδινε πολύ χώρο για να δεις τις αγαπημένες σου ιστοσελίδες.
Σε γενικές γραμμές μου άρεσε η ταχύτητά του (είναι απίστευτα γρήγορος σε σχέση με τις προηγούμενες εκδόσεις) στην φόρτωση των ιστοσελίδων και η απόδοση των javascripts. Ένα άλλο θετικό στοιχείο είναι ο νέος download manager του IE9 που εκτός του ότι μπορείς να οργανώσεις τα downloads σου, σκανάρει και τα αρχεία όταν κατέβουν για κακόβουλο λογισμικό.
Τέλος ένα ακόμα στοιχείο που μου άρεσε είναι ότι σε περίπτωση που το υπερφορτώσεις με plugins και toolbars, σου βγάζει μήνυμα κατά την εκκίνηση ότι μπορείς να κάνεις τον IE πιο γρήγορο με το να κλείσεις κάποια στοιχεία που φορτώνει (Firefox το ακούς αυτό;)
Αυτό που δεν μου άρεσε ήταν η απεικόνιση μερικών ιστοσελίδων αλλά αυτό βέβαια είναι προσωπικό θέμα (σε άλλους μπορεί να αρέσει, σε άλλους όχι), αν και αυτό έχει να κάνει πολύ με ποιον browser έχεις συνηθίσει να βλέπεις σελίδες. Αυτό το είχα πάθει μετά την αλλαγή από Firefox σε Chrome αλλά τελικά συνήθισα τον Chrome.
Εμένα πάντως με έπεισε ότι η Microsoft έχει πάρει στα σοβαρά το θέμα του Internet Explorer αλλά εγώ παραμένω κολλημένος στον Chrome . Τουλάχιστον κέρδισε την θέση του αναπληρωματικού browser που ήταν ο Firefox
Θα σας πρότεινα πάντως αν χρησιμοποιείτε μία παλαιότερη έκδοση του IE να τον αναβαθμίσετε κυρίως για λόγους ευκολίας, ταχύτητας και ασφάλειας. Όσοι τον έχετε απαρνηθεί (όπως εγώ π.χ.) καλό είναι να του ρίξετε μία ματιά γιατί πραγματικά αξίζει η νέα έκδοση.




http://endiaferonta.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...