Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2010

Πώς ο James Blunt απέτρεψε τον Γ’ Παγκόσμιο πόλεμο

Είναι ένας από τους πιο διάσημους βρετανούς τραγουδιστές αλλά όσο παράξενο και αν ακούγεται, ο James Blunt έχει βρεθεί στο μέτωπο της μάχης και έχει παλέψει πολλές φορές για τη ζωή του.
Σε συνέντευξη του στο BBC, ο Blunt αποκάλυψε πως όταν ήταν στρατιώτης στο Κόσοβο δεν υπάκουσε σε μια διαταγή να επιτεθεί στα...
ρωσικά στρατεύματα υποστηρίζοντας ότι δεν φοβήθηκε να πάει στρατοδικείο.
Ευτυχώς, τον James υποστήριξε ο στρατηγός του, ο οποίος μάλιστα είπε λίγες μέρες μετά το περιστατικό: «Δεν θέλω οι στρατιώτες μου να είναι υπεύθυνοι για τον Γ’ παγκόσμιο πόλεμο».
Ο James και οι στρατιώτες που ήταν εκείνη την ημέρα μαζί του διατάχθηκαν να καταλάβουν το αεροδρόμιο της Πρίστινα στο οποίο όμως είχαν πάει πρώτα οι Ρώσοι.
«Μου ζήτησαν να επιτεθώ σε 200 Ρώσους στρατιώτες που βρισκόντουσαν εκεί», είπε ο διάσημος τραγουδιστής.
«Ήμουν επικεφαλής τριών χιλιάδων αντρών του ΝΑΤΟ, ακριβώς από πίσω μας ήταν οι αλεξιπτωτιστές , οι οποίοι ήθελαν να μπουν στη μάχη αλλά εγώ αρνήθηκα».
Ερωτηθείς αν πιστεύει ότι έσωσε τον κόσμο από τον Γ’ Παγκόσμιο πόλεμο ο James Blunt είπε: «Φυσικά»!
«Μεσολαβούσα για να βρεθεί μια λύση, μιλώντας με αξιωματικούς, ανάμεσα στους οποίου ήταν και εκείνος που μου είχε δώσει την εντολή της επίθεσης».
«Είχαμε 200 Ρώσους να μας σημαδεύουν στην σειρά με τα όπλα τους και εμείς έπρεπε να πάμε στο αεροδρόμιο και να τους επιτεθούμε», πρόσθεσε ο James.
Ο Blunt ανέφερε ότι υπήρχαν πολιτικοί λόγοι για τους οποίους δεν έπρεπε να γίνει η επίθεση.


protothema.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...